E-commerce 2023: maximaliseer winst en groei met datagedreven inkoop.

14:00 - 14:30

Dit is een presentatie van 2023

Optiply BV

Inkopen in 2023 vraagt om een andere benadering dan tijdens de Covid-19 pandemie. Als e-commerce organisatie ligt in 2023 de focus op het maximaliseren van je cashflow en winst.

Samen met Optiply’s Maarten van der Koevering legt Timo Wiefferink, mede-oprichter van de snel groeiende LED verlichting specialist Ledloket, uit hoe inkoop en voorraadbeheer op basis van data Ledloket in staat heeft gesteld om winst te maximaliseren.

“Sinds we met Optiply werken is onze omzet sterk toegenomen, terwijl het voorraadniveau is gedaald.” zegt Timo. “Daarnaast, is de doorlooptijd van onze gehele voorraad flink verlaagd en besteden we effectief nog geen vijf uur per week aan inkooptaken.”

Wil je als groeiende webshop je winst maximaliseren? Begin dan met het optimaliseren van je inkoop en voorraadbeheer. Bezoek de presentatie en hoor hoe Ledloket meer winst weet te boeken met de datagedreven oplossingen van Optiply.