Digital out of Home; de buitenkans voor elk merk

DON 10:30 - 11:00

Dit is een presentatie van 2018

Als marketeers zoeken we steeds naar nieuwe manieren om (potentiële) consumenten aan te spreken en te verrassen om tijd en geld in een merk te steken.

Michael Kloosterhuis laat zien hoe jij slim gebruik kan maken van data om met relevante boodschappen de consument te bereiken op verschillende momenten en locaties. 

Met behulp van cases ontdek je de mogelijkheden en raak je geïnspireerd van de buitenkans die Programmatic Digital out of Home in 2018 met zich meedraagt en dat daar helemaal geen gigantisch budget voor nodig is.

Het resultaat: je loopt weg met praktische info en inspiratie om aan de slag te gaan met Programmatic Digital out of Home.

  • Thema
    Digital Marketing

    Hoe profileer ik mijn organisatie online? Dit is vaak een aardige zoektocht. Consensus vinden binnen je organisatie over de koers die je gaat volgen is erg belangrijk, maar dat is niet altijd eenvoudig, bijvoorbeeld als de online-minded mentaliteit ontbreekt of onvoldoende aanwezig is. Succes in digital marketing vereist namelijk flexibiliteit van organisaties, om mee te bewegen met innovaties en snel te kunnen inspelen op trends.