De rol van headless in de omnichannel omgeving van morgen: theorie en praktijk

DON 15:30 - 16:00

Lezingenzaal 10

Thuiswinkel.org

In de loop van de laatste jaren zijn er steeds meer nieuwe technologieën bijgekomen die het gat tussen online en offline steeds kleiner lijken te maken. Dit betekent uiteraard nieuwe kansen, maar wellicht ook nieuwe bedreigingen. Niet alleen moet de organisatie klaar zijn voor nieuwe initiatieven, maar ook de technologie moet hiermee om kunnen gaan.

De expertgroep heeft onderzocht welke technologieën en trends de moeite waard zijn, hoe je innovatie hoog op de agenda kan krijgen in de organisatie en welke stappen nodig zijn om succesvol te worden in de omni-channel wereld van vandaag en morgen. Met scenarioplanning heeft de expertgroep vier scenario’s ontdekt voor een mogelijke toekomst waarin headless commerce een rol speelt. Welke stappen moet je zetten om de organisatie klaar te maken voor de toekomst? Welke technologieën zijn cruciaal om dit voor elkaar te krijgen?

Deze lezing is onderdeel van het ShoppingTomorrow programma.