De omnichannel personal touch van Cosmo Hairstyling

DON 10:30 - 11:00

Dit is een presentatie van 2018

In deze presentatie gaan Ellis en Mark in op de persoonlijke omnichannel-strategie die Cosmo Hairstyling hanteert om de klantcontactcyclus te verdiepen en te intensiveren. Speciale aandacht in deze sessie voor de inzet van e-mailmarketing door Cosmo Hairstyling  de resultaten die hiermee worden behaald.

Samen met Spotler ontwikkelde Cosmo Hairstyling een e-mailmarketing strategie die van eenvoudig tot gecompliceerd gaat en erop is gericht om klanten op een leuke, persoonlijke manier te servicen en terug te laten komen in de kapsalons van Cosmo Hairstyling. Wil je weten hoe die campagnes eruit zien en welke resultaten er worden behaald, dan is deze presentatie een absolute must-see tijdens deze editie van de Webwinkel Vakdagen.

Deze lezing wordt mogelijk gemaakt door Spotler Nederland.

De sprekers/organisaties hebben de presentatie (nog) niet gedeeld.

  • Thema
    Personalisation

    Personalisatie biedt organisaties de kans om partners en klanten een uniek gevoel te geven. Behoren tot een groep is goed, een uniek aanbod krijgen is beter. Personalisatie neemt een vlucht, bijvoorbeeld doordat een retailer zo de ervaring van een consument in de winkel en online kan koppelen. De mogelijkheden van personalisatie zijn enorm, de themasessie heeft als doel om de belangrijkste kansen aan te stippen.