De marketing & CX skills die jij nodig hebt

13:15 - 13:45

Dit is een presentatie van 2023

Marketing en customer experience management worden binnen veel bedrijven en organisaties steeds belangrijker. Het aantal managers en professionals dat werkzaam is in het marketing en CX vakgebied groeit sterk. Maar welke skills zijn nu en in de toekomst van belang om echt waarde toe te kunnen voegen aan zowel klanten als de organisatie?

Hans Molenaar neemt je tijdens een interactieve sessie mee in skills, kennis en competenties op het gebied van marketing en customer experience. Hij zal aan de hand van veel concrete voorbeelden en recente onderzoeken laten zien waar veel behoefte aan bestaat. Ook zal hij in gaan op de toekomst, kunstmatige intelligentie zal marketing en customer experience flink gaan beïnvloeden. Wat zijn kansen en bedreigingen?

Voor wie is deze sessie interessant?

Deze sessie is voor iedereen die werkzaam is binnen binnen marketing, communicatie, customer service en customer experience en zijn positie op de arbeidsmarkt willen versterken of willen weten wat de toekomst hen kan brengen. Of je nu in between jobs bent of nieuwsgierig naar de volgende stap binnen jouw organisatie. Ook voor B2B marketeers, non-profit & zzp'ers.