Boekhandel Libris: zó onderscheid je je in de markt als je niet kunt stunten met prijzen

WOE 14:00 - 14:30

Lezingenzaal 1

Happy Horizon - Creative Digital Agency

 

De toenemende inflatie en het afnemende consumentenvertrouwen hebben invloed op zowel offline als online verkoopcijfers. Het belang van personalisatie en relevantie wordt alleen maar groter, zo ook voor Libris.

Met bijna 13.000 boeken in diverse genres is het een uitdaging om altijd de meest relevante boeken te tonen aan de juiste doelgroep. Deze uitdaging werd samen met Happy Horizon aangegaan en gerealiseerd door een volledig geautomatiseerde oplossing te implementeren, waardoor er continu geadverteerd wordt met nieuwe, populaire of gewilde boeken in de meest populaire genres.

Slim adverteren zonder te stunten met prijzen! Libris vormt de samenwerking van zelfstandige boekhandelaren met meer dan 220 vestigingen in Nederland en Vlaanderen. Door het behouden van hun eigen unieke identiteit, treden zij met een lokaal karakter naar buiten. De slogan ‘Koop lokaal, ook online’, wordt al jaren succesvol ingezet in de communicatie.

Thema('s):

Advertising