Blijf de concurrentie voor met een omnichannel gedachte in communicatie en payments
WOE 10:30 - 11:15
Ronde tafel sessies #2
Personeels tekorten, kosten stijgingen, toenemende online concurrentie en logistieke problemen. Het zijn uitdagingen waar de dynamische retail wereld dagelijks mee te maken heeft. Daarbovenop komt nog de klant die steeds meer eisen stelt aan een frictieloze klantreis over alle communicatie kanalen heen.
Hoe bied je al deze uitdagingen het hoofd?
Omnichannel in payments is inmiddels top of mind, maar hoe zit dat met omnichannel in communicatie?
Zijn we ervan doordrongen dat de klant zelf wil kiezen hoe hij betaald en communiceert?
En dat hij vervolgens ook verwacht dat de beleving hetzelfde blijft ongeacht de keuze van communicatiekanaal?
Ga met deĀ RabobankĀ en oct8ne, een internationale speler die behoort tot de top van de chatbot, livechat en messaging markt, het gesprek aan tijdens deze ronde tafel over de uitdagingen die de dag bepalen, de veranderende klantwens en over hoe je over alle kanalen heen de klant kan bedienen en je conversie kan verhogen.