Binnen 3 jaar van 0 naar 240.000 vloerkleden per jaar.

WOE 12:00 - 12:30

Lezingenzaal 2

Binnen 3 jaar van 0 naar 18.000 bestellingen per maand. De vloerkledenspecialist Volero is niet meer weg te denken uit het Nederlandse e-commerce landschap. Met een showroom in Amsterdam en Lekkerkerk en een groot eigen vloerkleden merk maken ze van elk huis een thuis. 
 

Hoe ze dit gerealiseerd hebben? “Door het schaalbaar te houden en een goed team geef je jezelf de mogelijkheid om te groeien” – aldus Gwenda Miog E-Commerce manager bij Volero. Met een groot assortiment vloerkleden en het grootste eigen vloerkleden merk van Nederland is Volero dé niche speler op het gebied vloerkleden. Volero is in drie jaar tijd uitgroeit tot een bedrijf die dagelijks 600 bestellingen verwerkt. Dit brengt de nodige uitdagingen met zich mee.

In deze presentatie zoomt Gwenda in op de uitdagingen van een E-commerce start-up, de keuzes tijdens groei en het belang van automatisering.
Verlaat de zaal met tastbare tips, die je direct kan toepassen op jouw webshop. 

 

Wil jij deze en meer inspirerende lezingen volgen? Schrijf je gratis in voor de Webwinkel Vakdagen op 29 & 30 juni 2022 in Jaarbeurs Utrecht.