Binnen 3 jaar van 0 naar 240.000 vloerkleden per jaar.

WOE 12:00 - 12:30

Lezingenzaal 2

Hoe ga je van 0 naar 18.000 bestellingen per maand? “Door te beginnen”. Met een passie voor e-commerce is Joost 5 jaar geleden begonnen op z’n eigen zolderkamer. Eerst met de verkoop van behangrolletjes, nu 5 jaar later staat hij samen met Erwin Boers aan het stuur van een succesvol e-commerce bedrijf.

De vloerkledenspecialist is niet meer weg te denken uit het Nederlandse e-commerce landschap. Met een showroom in Amsterdam en Lekkerkerk en een groot eigen vloerkleden merk maken ze van elk huis een thuis.

Hoe ze dit gerealiseerd hebben? “Door het schaalbaar te houden en een goed team geef je jezelf de mogelijkheid om te groeien” – aldus Joost van der Goot.

Met een groot assortiment vloerkleden en het grootste eigen vloerkleden merk van Nederland is Volero dé niche speler op het gebied vloerkleden. Volero is in drie jaar tijd uitgroeit tot een bedrijf die dagelijks 600 bestellingen verwerkt. Dit brengt de nodige uitdagingen met zich mee.

In deze presentatie zoomen we in op de uitdagingen van een start-up, de keuzes tijdens groei en het belang van automatisering.

 

Wil jij deze en meer inspirerende lezingen volgen? Schrijf je gratis in voor de Webwinkel Vakdagen op 26 & 27 januari 2022 in Jaarbeurs Utrecht.