Behaal 40% meer orders met de persoonlijke klantervaring

WOE 16:15 - 16:45

Lezingenzaal 4

Trusted Shops

De klant is koning, toch? Tenminste proberen we allemaal de ervaring van de consument in onze webshop zo positief, zo persoonlijk mogelijk te maken. Dit kan echter veel tijd kosten die je als webshop vaak niet hebt. Budgetgift.nl biedt in hun webshop gepersonaliseerde producten aan en heeft een enorme transformatie achter de rug: gestart als fysieke winkel/showroom zijn ze een aantal jaar geleden met hun webshop begonnen en hun focus op online zijn gaan zetten. Zaken liepen goed maar de nieuwe processen kostten erg veel tijd en het persoonlijk contact en de binding met de consument was niet altijd even optimaal, als dat het was met de fysieke winkel/showroom.

In dit praktijkvoorbeeld laat Budgetgift.nl zien hoe je met 4 stappen 40% meer orders realiseert door dichter bij je klant te staan, meer persoonlijk (en geautomatiseerd) contact te hebben met je klanten en meer producten aan te bieden zonder er meer werk mee te hebben.