5 key customer support metrics om te meten & hoe je deze kunt verbeteren

WOE 15:30 - 16:00

Dit is een presentatie van 2023

Trengo

Wil je jouw customer support metrics verbeteren en jouw webshop naar een hoger niveau tillen? Sluit je aan bij Trengo's Customer Success Manager Suzanne & Head of Product Robin tijdens de WWV en leer alles wat je wilt weten over de 5 belangrijkste customer support metrics die je moet meten. En natuurlijk wat praktische tips om ze direct te verbeteren.

Tijdens deze sessie duiken we in de 5 belangrijkste customer support metrics voor e-commercebedrijven:

  • Eerste reactietijd
  • Resolutie tijd
  • Klanttevredenheid percentages
  • Klant retentie
  • Net promotor score

Of je nu een eigen webshop hebt, e-commerce manager of klantenservicemedewerker bent, je verlaat deze sessie met best practices over hoe je uitstekende klantenservice biedt door repetitieve taken te automatiseren en jouw customer support metrics kunt verbeteren.

Dit wil je niet missen!

Tot woensdag 29 maart 2023 om 15:30 uur in lezingenzaal 2!