10x meer e-mailomzet door dataintegratie: de professionaliseringsslag van Fitwinkel.nl

WOE 10:30 - 11:00

Lezingenzaal 8

Begin 2020 maakten fitness-retailer Fitwinkel.nl en lifestylemerk Gorilla Wear een professionaliseringsslag op het gebied van e-mailmarketing. Daarbij lag de nadruk op het koppelen van databronnen en het versturen van relevantere e-mailcampagnes op basis van websitegedrag. Het resultaat? Binnen twee jaar een vertienvoudiging van de jaarlijkse e-mailomzet (van 45.000 euro naar 450.000 euro). In de presentatie nemen Twan en Sam je mee in de dataintegraties, e-mailcampagnes en automatiseringen die een vertienvoudiging van de e-mailomzet mogelijk maakte. Ze delen daarbij concrete voorbeelden, resultaten en praktische learnings die jouw e-mailkanaal steeds winstgevender maken. Ook leer je veelvoorkomende valkuilen te vermijden en ontvang je tips voor het aanspreken van verschillende doelgroepen. Is jouw e-maildatabase omvangrijk, maar mis je een stappenplan om je e-mailomzet een flinke impuls te geven? Dan ben je bij deze sessie aan het juiste adres.