Header
‘De kwaliteit van de bezoekers wordt elk jaar beter. Het aantal is mooi en het is precies de doelgroep.’

- Priscilla-Fleur Hellemons, Head of Marketing bij Pay.nl

Pay.nl is betaaldientsverlener en profileren zichzelf als tussenschakel tussen de consument en de webshop. Als een webshop betalingen nodig heeft, dan kunnen ze dat rechtstreeks zelf doen of via een betaalprovider. Bij bezoekers die de stand van Pay.nl tijdens de Webwinkel Vakdagen bezochten, keek Hellemonds met het Pay.nl team de check-out om (potentiële) klanten te helpen.

‘Wij kijken mee hoe jouw check-out geoptimaliseerd kan worden en of wij jou kunnen helpen op het gebied van betalingsverkeer.’

Hellemonds merkt op dat er een enorme opkomst is bij de beurs. Dat zou wellicht te maken kunnen hebben met een trend dat veel webshops vraag hebben naar betaalmethodes om achteraf of gespreid te betalen.

Door die grote opkomst, kun je als bedrijf ook een stukje relatiebeheer uitvoeren tijdens de WWV. En dat is volgens Hellemonds van grote waarde: ‘Je hebt bestaande klanten die naar de stand komen speciaal om jou te spreken, bestaande partners die hier ook exposant zijn die je kunt spreken, en natuurlijk de prospects, want zonder leads, geen beurs.’

Oriëntatiegesprek plannen

Benieuwd of deelname aan de Webwinkel Vakdagen past bij jouw organisatie en doelstellingen? Vraag een oriëntatiegesprek aan met een van onze account managers, leg jouw situatie voor en ga samen op zoek naar een voorstel dat aan jouw wensen voldoet.

 

Kunnen wij je helpen?

Kunnen wij je helpen met meer informatie of een advies op maat? Plan een 1:1 of neem direct contact op.

Ylona en Bo

Ylona Rooijakkers
Commercieel
Manager
ylona@ogz.nl
040 - 280 8409

Bo van Tongeren
Account Manager

bo@ogz.nl
040 - 280 8409