Geplaatst door: Webwinkel Vakdagen

Kies jouw Keynote voor de Webwinkel Vakdagen

Het Keynote programma is al een aantal jaren het vlaggenschip van de Webwinkel Vakdagen. Een flink aantal grote namen uit de e-commerce wereld waren al te bewonderen op het hoofdpodium. Dit jaar hebben we iets nieuws: we vergeven een slot aan een van de succesvolste sprekers van vorig jaar en jij mag kiezen wie het wordt.

Dit jaar gaat het dus een tikje anders: het publiek vult zelf één Keynote plek door te kiezen uit drie potentiële Keynote sprekers. Dit zijn sprekers wiens lezingen tijdens de afgelopen editie het best bezocht en het best beoordeeld werden. Ieder van hen verdient dus een plek in het Keynote programma. Wie deze felbegeerde plek wint, is aan helemaal aan jullie! De winnaar spreekt op woensdag 29 januari van 13:15 uur tot 14:00 uur.

De kandidaten

De drie genomineerden zijn: Tim Zuidgeest, Jurjen Jongejan en Ron Simpson.

Tim Zuidgeest stond als Medeoprichter van Unravel Research aan de wieg van één van de snelst groeiende neuromarketing bedrijven van Nederland. Hij legt je uit hoe je hersenwetenschap kan gebruiken om meer verleidende advertenties te maken. Hij onthult daarnaast de verborgen insights en gelekte A/B-tests van Booking.com aan zijn publiek.

Als Online Marketing Director bij ISM eCompany gaat Jurjen Jongejan in op de vraag hoe je het meer rendement uit je assortiment kan halen dat op marketplaces staat, zoals Bol.com. Jurjen ontwikkelde hiervoor een bewezen 4 stappen model waarmee je de concurrentie verslaat. Hij onthult zijn model en geeft je concrete tips op basis van praktijkvoorbeelden. 

Ron Simpson is de Founder van de Avocado Show. Hij vertelt over hoe zijn bedrijf uitgroeide tot een van de meest veelbelovende en succesvolle startups van de afgelopen jaren. Mede dankzij slim gebruik van social media bereikte hij mensen van over de hele wereld en kreeg het merk enorm veel bekendheid. Inmiddels heeft bijna iedere grote stad over de wereld een franchise aangevraagd. Hoe hij dat heeft gedaan vind je uit tijdens zijn presentatie. 

Publiekslieveling

Het stemmen werkt als volgt. Via de stemwijzer dien je vier stellingen te beantwoorden. Op basis van die antwoorden wordt een advies gevormd. Het advies is niet bindend en je hoeft het dus niet te volgen. Iedere kandidaat zal het over één specifiek onderwerp hebben, gerelateerd aan een van deze elf redactionele thema’s die de Webwinkel Vakdagen hanteert.

Kies jouw spreker

Een van deze drie topsprekers komt tijdens de veertiende editie van de Webwinkel Vakdagen als Keynote spreker. Hun lot ligt volledig in jullie handen. Stemmen kan tot 13 december 2019. De winnaar wordt drie dagen later bekendgemaakt, op 16 december. Mocht je nog niet overtuigd zijn op wie je gaat stemmen, klik dan hier en bekijk de persoonlijke video’s van de drie kandidaten.

Keynote Stemmen Webwinkel Vakdagen

Reactie plaatsen