Op de WWV vind je direct toepasbare kennis en tips op het gebied van digital en e-commerce

Jouw kans om te presenteren tijdens de WWV!

Op 23 en 24 januari 2024 vindt voor de 17e keer het grootste en belangrijkste e-commerce-event van de Benelux plaats: de Webwinkel Vakdagen. Ruim 13.000 e-commerce professionals bezoeken de beurs om kennis, inspiratie en contacten op te doen. Het uitgebreide inhoudelijke lezingenprogramma is dé publiekstrekker van de Webwinkel Vakdagen. Voor de komende editie bieden we onze bezoekers opnieuw ruim 100 uur aan content, verdeeld over 1 keynotezaal en 11 lezingenzalen. 

Heb je een geweldige case om te delen?

Wij zijn op zoek naar eindgebruikers (multichannel retailers, pure players, B2C dienstverleners etc.) die interessante case studies, verrassende inzichten, nieuwe trends, learnings van zowel succesvolle als mislukte projecten, technische en organisatorische best practices en nog veel meer op het gebied van digital commerce met ons willen delen.

Ben jij een eindgebruiker en weet jij onze bezoekers te inspireren? Stuur jouw aanvraag in en wie weet krijg jij de kans jouw visie in 30 minuten te presenteren tijdens Webwinkel Vakdagen.

Waarom spreken op de WWV? 

Spreken op de Webwinkel Vakdagen is een efficiënte manier om je netwerk uit te breiden en aan je personal branding te werken. De 13.000 aanwezigen hebben een zeer breed profiel; van branchegenoot tot toekomstige medewerker.

Wissel ervaringen en kennis uit met andere professionals. Er is natuurlijk niks leuker dan vertellen over het bedrijf waar jij trotse eigenaar of medewerker van bent!

Inspireer anderen met jouw verhaal, en laat je inspireren door anderen door binnen te lopen bij andere presentaties, op de beursvloer in gesprek te gaan met exposanten en bezoekers of contact te zoeken in de VIP-ruimte. 

 

 

“Ik ben enorme liefhebber van de cases. Het is erg interessant om te weten waar andere webshops tegenaan lopen en hoe zij dit oplossen.”

Oscar Diele
CEO Flinders Design
 

Bekijk alle lezingen

Vul het formulier in als...

  • Je een (online) retailer, B2C dienstverlener, merk, groothandel of andere eindgebruiker bent.
  • Je case gaat over een digitaal vraagstuk binnen jouw eigen organisatie.
  • Je verhaal diepgang heeft en concrete resultaten, inzichten, cijfers en strategie bevat.
  • Je case inspireert en praktische tips bevat die onze bezoekers kunnenn toepassen.
  • Je een unieke presentatie hebt, speciaal gemaakt voor de WWV.

Met een aanvraag ben je niet zeker van een plek in het programma. We doen er alles aan de juiste cases uit te zoeken om onze bezoekers tijdens de beurs te kunnen inspireren.

Vul het formulier NIET in als....

X Je digital commerce diensten levert aan eindgebruikers, zoals digital/internet marketing bureaus, psp's, fulfilment- en e-commerce softwarepartijen.
X Je een sales- of productlezing voor ogen hebt.

Als e-commerce leverancier toch zichtbaar zijn op de WWV? Bekijk de deelnamemogelijkheden voor exposanten.

Ik wil graag een aanvraag indienen!

Vul onderstaand formulier om jouw aanvraag af te ronden.

Persoonlijke gegevens
Gegevens lezing

Kunnen wij je helpen?

Heb je vragen over het bezoeken van de Webwinkel Vakdagen? Amber staat voor je klaar!

Amber Mous
Office Manager
marketing@ogz.nl
+31(0)40-280 95 00

Amber