Header
‘Veel van onze partners lopen hier rond. Als ze vragen hebben kunnen ze bij ons langskomen en dan proberen we uit te leggen hoe we ze kunnen helpen.’

- Sebastiaan Ferman, Business Development Manager bij Adyen

Adyen is een bedrijf dat klanten helpt bij hun online betalingen. Ook kunnen zij ondersteunen bij offline betalingen van hun klanten. Een unique selling point is dat ze alles wat voor hun dienst nodig is, zelf bouwen: een end-to-end solution.

‘Trends die bij ons spelen, zijn altijd groeimogelijkheden met nieuwe betaalmogelijkheden.’ In totaal biedt Adyen zo’n 250 betaalmogelijkheden aan; een trend waarmee ze in voorop willen lopen. Bovendien heeft Adyen de ambitie om te groeien naar het buitenland. 

Een focus op het gebied van e-commerce is het optimaliseren van het check-out proces. ‘We willen in zo weinig mogelijk stappen de klant helpen te betalen.’ Het bedrijf haalt inspiratie uit het bezoek van de Webwinkel Vakdagen en is geïnteresseerd in huidige trends op de markt en het kennis delen met de branche. Dat het bedrijf verder kan groeien is zeker een doel; het gesprek aangaan met potentiële nieuwe klanten op de Webwinkel Vakdagen is een manier om die groei te realiseren. 
 

Oriëntatiegesprek plannen

Benieuwd of deelname aan de Webwinkel Vakdagen past bij jouw organisatie en doelstellingen? Vraag een oriëntatiegesprek aan met een van onze account managers, leg jouw situatie voor en ga samen op zoek naar een voorstel dat aan jouw wensen voldoet.

 

Kunnen wij je helpen?

Kunnen wij je helpen met meer informatie of een advies op maat? Plan een 1:1 of neem direct contact op.

Ylona en Bo

Ylona Rooijakkers
Commercieel
Manager
ylona@ogz.nl
040 - 280 8409

Bo van Tongeren
Account Manager

bo@ogz.nl
040 - 280 8409