Zoeken...

Nederlands

English Nederlands

Login exposanten

25 & 26 maart 2026

Voor bezoekers

Over deze editie

Over WWV

Programma

Sprekers

Exposantenlijst

Premium tickets

Terugblik

Bekijk editie 2025

Nieuw

Praktische informatie

Plattegrond

2025

Locatie & Openingstijden

WWV Connect App

Samenwerkingen

Sponsoren

Partners

Voor exposanten

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Sponsor worden

Lezing geven

Stand reserveren

Testimonials

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Locatie en openingstijden

Brochure aanvragen

Geïnteresseerd in deelname aan WWV? Vraag de brochure aan.

Sprekers

Over deze editie

Sprekers

2025

Lezing geven

Testimonial sprekers

Programma Blog & Kennis

Ontdek

Blogs

Podcasts

Uitgelicht

AI en E-commerce: hype of blijvertje?

Blog

Duurzame groei | SCAYLE

Podcast

Contact Exposant worden
25 & 26 maart 2026 Jaarbeurs Utrecht Exposant worden Voor bezoekers

Voor bezoekers

Over deze editie

Over WWV

Programma

Sprekers

Exposantenlijst

Premium tickets

Terugblik

Bekijk editie 2025

Nieuw

Praktische informatie

Plattegrond

2025

Locatie & Openingstijden

WWV Connect App

Samenwerkingen

Sponsoren

Partners

Voor exposanten

Voor exposanten

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Sponsor worden

Lezing geven

Stand reserveren

Testimonials

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Locatie en openingstijden

Brochure aanvragen

Geïnteresseerd in deelname aan WWV? Vraag de brochure aan.

Sprekers

Sprekers

Over deze editie

Sprekers

2025

Lezing geven

Testimonial sprekers

Programma Blog & Kennis

Blog & Kennis

Ontdek

Blogs

Podcasts

Uitgelicht

AI en E-commerce: hype of blijvertje?

Blog

Duurzame groei | SCAYLE

Podcast

Contact

Nederlands

nl

English

Nederlands

Login exposanten

Exposant worden

“Meer B2B op het podium tijdens WWV!” 

Met een uitpuilende zaal en een publiekswaardering van een 7,8 kijkt Anouk de Lange, e-commerce manager Benelux bij Douwe Egberts, met een grote glimlach terug op haar sessie tijdens de Webwinkel Vakdagen. Haar oproep?

“Wees transparant in je klantreis, denk in concepten in plaats van producten en laat op podia zien wat je bereikt hebt. Spreken op WWV is laagdrempelig en juist voor B2B-spelers, zoals wij, van grote waarde.”

“Meer B2B op het podium tijdens WWV!” 

Met een uitpuilende zaal en een publiekswaardering van een 7,8 kijkt Anouk de Lange, e-commerce manager Benelux bij Douwe Egberts, met een grote glimlach terug op haar sessie tijdens de Webwinkel Vakdagen. Haar oproep?

“Wees transparant in je klantreis, denk in concepten in plaats van producten en laat op podia zien wat je bereikt hebt. Spreken op WWV is laagdrempelig en juist voor B2B-spelers, zoals wij, van grote waarde.”

“Meer B2B op het podium tijdens WWV!” 

Met een uitpuilende zaal en een publiekswaardering van een 7,8 kijkt Anouk de Lange, e-commerce manager Benelux bij Douwe Egberts, met een grote glimlach terug op haar sessie tijdens de Webwinkel Vakdagen. Haar oproep?

“Wees transparant in je klantreis, denk in concepten in plaats van producten en laat op podia zien wat je bereikt hebt. Spreken op WWV is laagdrempelig en juist voor B2B-spelers, zoals wij, van grote waarde.”

“Meer B2B op het podium tijdens WWV!” 

Met een uitpuilende zaal en een publiekswaardering van een 7,8 kijkt Anouk de Lange, e-commerce manager Benelux bij Douwe Egberts, met een grote glimlach terug op haar sessie tijdens de Webwinkel Vakdagen. Haar oproep?

“Wees transparant in je klantreis, denk in concepten in plaats van producten en laat op podia zien wat je bereikt hebt. Spreken op WWV is laagdrempelig en juist voor B2B-spelers, zoals wij, van grote waarde.”

“Meer B2B op het podium tijdens WWV!” 

Met een uitpuilende zaal en een publiekswaardering van een 7,8 kijkt Anouk de Lange, e-commerce manager Benelux bij Douwe Egberts, met een grote glimlach terug op haar sessie tijdens de Webwinkel Vakdagen. Haar oproep?

“Wees transparant in je klantreis, denk in concepten in plaats van producten en laat op podia zien wat je bereikt hebt. Spreken op WWV is laagdrempelig en juist voor B2B-spelers, zoals wij, van grote waarde.”

quote wwv Als je iets moois hebt bereikt, deel het dan. Daarmee inspireer je anderen én laat je zien waar je als merk voor staat.”

Vijftien jaar e-commerce aan het werk
Met een cv waar je u tegen zegt en 15 jaar ervaring is Anouk de Lange een gevestigde naam in de e-commerce wereld. Waar het ooit begon met tv-campagnes, was ze ook een van de pioniers op het gebied van abandoned cart-technologie. De laatste jaren werkt ze bij Douwe Egberts, een merk dat voor haar bijzonder voelt. “Zoveel historie, maar tegelijk continu in ontwikkeling. Het voelt als een familiebedrijf, maar dan met de kracht van een grote internationale speler.”

Als e-commerce manager Benelux is geen dag hetzelfde. “Ik werk aan de optimalisatie van de B2B-klantreis: van UX-verbeteringen tot lifecycle flows en businesscases. Als het daadwerkelijk resultaat oplevert, voor onze klanten én voor ons merk is dat een geweldig gevoel.”

Snelle feedbackloops en transparantie
In de dynamische e-commerce markt is wendbaarheid essentieel. “We zijn alert en kunnen binnen twee weken een feedbackloop implementeren. Zo kregen we onlangs de vraag of koffiemachines beter vergeleken konden worden en daar maakten we meteen ruimte voor.”

Bij Douwe Egberts draait het om agile werken, ruimte voor pilots en innovatie. “We proberen veel uit. Alleen zo blijf je vooroplopen in een markt met toenemende concurrentie. Klanten hebben enorm veel keuze, dus kiezen wij voor duidelijkheid met klanttypes, concepten en transparantie.”

Eerst de basis: CRM
Nieuwe ontwikkelingen volgen elkaar snel op en bieden kansen voor de toekomst. “Conversational commerce, zero-party data en duurzame fulfilment worden steeds belangrijker. Maar alles valt of staat met een sterke, consistente klantreis, online én offline. Omnichannel is bij ons geen strategie, maar een gegeven.”

quote wwv Investeer in een solide CRM-fundament. Daar staat of valt je hele digitale klantbeleving mee.” 

“Het gaat niet om smaak, maar om nasmaak”
Tijdens haar lezing op WWV deelde Anouk een vijfstappenplan voor klantreis optimalisatie, gebaseerd op tough leadership, storytelling en duurzaamheid. “Het ging niet over de smaak van koffie, maar over de nasmaak die je als merk achterlaat.”

Een onderdeel waar veel reactie op kwam, was de conceptselling. “Met duidelijke proposities en begeleiding voorkom je keuzestress. Je voegt waarde toe en bouwt vertrouwen op.” Anouk roept bedrijven dan ook op om minder transactioneel te denken en meer als adviseur op te treden. “Gebruik data en AI om klantbehoeften echt te begrijpen. Bied tools zoals ROI-calculators of configurators aan, en wees transparant over je processen. Klanten waarderen het als ze zien waar je mee bezig bent.”

 

quote wwv Investeer in een solide CRM-fundament. Daar staat of valt je hele digitale klantbeleving mee.” 

“Het gaat niet om smaak, maar om nasmaak”
Tijdens haar lezing op WWV deelde Anouk een vijfstappenplan voor klantreis optimalisatie, gebaseerd op tough leadership, storytelling en duurzaamheid. “Het ging niet over de smaak van koffie, maar over de nasmaak die je als merk achterlaat.”

Een onderdeel waar veel reactie op kwam, was de conceptselling. “Met duidelijke proposities en begeleiding voorkom je keuzestress. Je voegt waarde toe en bouwt vertrouwen op.” Anouk roept bedrijven dan ook op om minder transactioneel te denken en meer als adviseur op te treden. “Gebruik data en AI om klantbehoeften echt te begrijpen. Bied tools zoals ROI-calculators of configurators aan, en wees transparant over je processen. Klanten waarderen het als ze zien waar je mee bezig bent.”

 

quote wwv Investeer in een solide CRM-fundament. Daar staat of valt je hele digitale klantbeleving mee.” 

“Het gaat niet om smaak, maar om nasmaak”
Tijdens haar lezing op WWV deelde Anouk een vijfstappenplan voor klantreis optimalisatie, gebaseerd op tough leadership, storytelling en duurzaamheid. “Het ging niet over de smaak van koffie, maar over de nasmaak die je als merk achterlaat.”

Een onderdeel waar veel reactie op kwam, was de conceptselling. “Met duidelijke proposities en begeleiding voorkom je keuzestress. Je voegt waarde toe en bouwt vertrouwen op.” Anouk roept bedrijven dan ook op om minder transactioneel te denken en meer als adviseur op te treden. “Gebruik data en AI om klantbehoeften echt te begrijpen. Bied tools zoals ROI-calculators of configurators aan, en wees transparant over je processen. Klanten waarderen het als ze zien waar je mee bezig bent.”

 

quote wwv Investeer in een solide CRM-fundament. Daar staat of valt je hele digitale klantbeleving mee.” 

“Het gaat niet om smaak, maar om nasmaak”
Tijdens haar lezing op WWV deelde Anouk een vijfstappenplan voor klantreis optimalisatie, gebaseerd op tough leadership, storytelling en duurzaamheid. “Het ging niet over de smaak van koffie, maar over de nasmaak die je als merk achterlaat.”

Een onderdeel waar veel reactie op kwam, was de conceptselling. “Met duidelijke proposities en begeleiding voorkom je keuzestress. Je voegt waarde toe en bouwt vertrouwen op.” Anouk roept bedrijven dan ook op om minder transactioneel te denken en meer als adviseur op te treden. “Gebruik data en AI om klantbehoeften echt te begrijpen. Bied tools zoals ROI-calculators of configurators aan, en wees transparant over je processen. Klanten waarderen het als ze zien waar je mee bezig bent.”

 

quote wwv Investeer in een solide CRM-fundament. Daar staat of valt je hele digitale klantbeleving mee.” 

“Het gaat niet om smaak, maar om nasmaak”
Tijdens haar lezing op WWV deelde Anouk een vijfstappenplan voor klantreis optimalisatie, gebaseerd op tough leadership, storytelling en duurzaamheid. “Het ging niet over de smaak van koffie, maar over de nasmaak die je als merk achterlaat.”

Een onderdeel waar veel reactie op kwam, was de conceptselling. “Met duidelijke proposities en begeleiding voorkom je keuzestress. Je voegt waarde toe en bouwt vertrouwen op.” Anouk roept bedrijven dan ook op om minder transactioneel te denken en meer als adviseur op te treden. “Gebruik data en AI om klantbehoeften echt te begrijpen. Bied tools zoals ROI-calculators of configurators aan, en wees transparant over je processen. Klanten waarderen het als ze zien waar je mee bezig bent.”

 

Word zelf spreker op WWV!

Heb jij een inspirerende visie, een indrukwekkende case of wil jij jouw commerce-strategie delen met professionals. Kom dan spreken op de Webwinkel Vakdagen.

Meld je aan

Spreken op WWV? “Altijd doen”
Voor Anouk was spreken op de Webwinkel Vakdagen een logische stap. “Ik kwam er eerder al als bezoeker en vond het altijd inspirerend. Nu was het mijn beurt om kennis te delen.”
Volgens haar is er nog te weinig B2B-vertegenwoordiging op dit soort podia. “Wij kunnen juist laten zien dat ook traditionele merken digitaal kunnen innoveren. We worden niet altijd zo gezien, maar we zijn het wel.”

Na haar sessie stond ze nog twee uur na te praten met bezoekers. “Gesprekken gingen écht over inhoud. Omnichannel, loyaliteit, data. Het leverde ook zo’n dertig nieuwe LinkedIn-connecties op.”
winkelwagentjeblauqwinkelwagentjeblauq

Op de vraag of ze anderen zou aanraden om spreker te worden, zegt Anouk volmondig ja. “Het is goed voor je persoonlijke ontwikkeling. Je moet even uit je comfortzone, maar het is laagdrempelig. De zalen zijn overzichtelijk, het publiek is geïnteresseerd, en de begeleiding is top. Gewoon doen!”

De Webwinkelbubbel 
Ook het team van Anouk was aanwezig op de beurs en deed volop inspiratie op. “De sessies van IKEA, Yellowgrape en Just Eat Takeaway waren erg interessant. Je zit met z’n allen even in een bubbel van kennisdeling.”

Webwinkel Vakdagen is dé plek

Voor iedereen in digital commerce die wil doorgroeien en nieuwsgierig is naar nieuwe mogelijkheden. Je ziet wat anderen doen, stelt vragen en laat je inspireren door sterke merken. En bereik je zelf iets moois? Deel het. Misschien sta jij dan volgend jaar wel op het podium.

René van der Zel

CEO bij XXL Nutrition

"Ik raad anderen zeker aan om hier te spreken als je graag inspireert en kennis deelt. Je komt iets brengen, en het mooiste is wanneer mensen achteraf zeggen: ‘Wat een inspirerend verhaal, daar kan ik echt iets mee.’ Dáár doe je het voor."

XXL Nutrition logo - black text (10)_0

Video
Marleen Smit

Directeur Retail bij Google Benelux

“Op de Webwinkel Vakdagen spreken, biedt je de mogelijkheid om een ongelofelijk breed publiek te benaderen.”

Google

 

Video
Alexander Robijn

Manager Sales en Marketing bij Xsarus

“Dit is waar de branche samenkomt. De diversiteit aan exposanten én het uitgebreide kennisaanbod maken het aantrekkelijk voor ons én voor bezoekers.”

XSARUS-6998098027

 

Exposant worden

Het grootste digital commerce event van de Benelux met de beste digital commerce sprekers en leveranciers.

Gratis tickets
Praktische informatie Contact Locatie & Openingstijden Parkeren Plattegrond beurs Over WWV Organisatie Groep Zuid Werken bij Waarschuwing datapartijen

Blogs

AI en E-commerce: hype of blijvertje?

Duurzaamheid is meer dan een mooi praatje, je moet het ook echt uitdragen

Facebook Instagram Linkedin Youtube

Meld je aan voor de nieuwsbrief

Privacy & cookies Algemene voorwaarden Disclaimer

© Organisatie Groep Zuid

naar boven