Zoeken...

Nederlands

English

Login exposanten

25 & 26 maart 2026

Voor bezoekers

Over deze editie

Over WWV

Programma

Sprekers

Exposantenlijst

Premium tickets

Terugblik

Bekijk editie 2025

Nieuw

Praktische informatie

Plattegrond

2025

Locatie & Openingstijden

WWV Connect App

Samenwerkingen

Sponsoren

Partners

Voor exposanten

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Sponsor worden

Lezing geven

Stand reserveren

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Locatie en openingstijden

Brochure aanvragen

Geïnteresseerd in deelname aan WWV? Vraag de brochure aan.

Sprekers

Over deze editie

Sprekers

2025

Lezing geven

Testimonial sprekers

Programma Blog & Kennis

Ontdek

Blogs

Podcasts

Uitgelicht

AI en E-commerce: hype of blijvertje?

Blog

Duurzame groei | SCAYLE

Podcast

Contact Exposant worden
25 & 26 maart 2026 Jaarbeurs Utrecht Exposant worden Voor bezoekers

Voor bezoekers

Over deze editie

Over WWV

Programma

Sprekers

Exposantenlijst

Premium tickets

Terugblik

Bekijk editie 2025

Nieuw

Praktische informatie

Plattegrond

2025

Locatie & Openingstijden

WWV Connect App

Samenwerkingen

Sponsoren

Partners

Voor exposanten

Voor exposanten

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Sponsor worden

Lezing geven

Stand reserveren

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Locatie en openingstijden

Brochure aanvragen

Geïnteresseerd in deelname aan WWV? Vraag de brochure aan.

Sprekers

Sprekers

Over deze editie

Sprekers

2025

Lezing geven

Testimonial sprekers

Programma Blog & Kennis

Blog & Kennis

Ontdek

Blogs

Podcasts

Uitgelicht

AI en E-commerce: hype of blijvertje?

Blog

Duurzame groei | SCAYLE

Podcast

Contact

Nederlands

nl

English

Login exposanten

Exposant worden
triangle-shape triangle-shape

Zeynel Oruk

General Manager Digital EMEA (New Balance)

Linkedin Bezoek de website
Zeynel Oruk began his career in Brand Management at Unilever and Luxottica, working with iconic brands such as Knorr and Ray-Ban. He then transitioned into eCommerce, taking on various eCommerce and digital marketing roles in retail companies like Hummel and Bestseller. Six years ago, he joined New Balance when the European HQ moved to Amsterdam, initially leading eCommerce Marketing. For the past three and a half years, he has been responsible for all digital sales and marketing efforts at New Balance, contributed to the brand's evolution and success. With experience spanning the USA, Turkey, the UK, Denmark, and the Netherlands, Zeynel brings a global perspective to digital commerce and brand growth.

“Dad’s shoe” to cultural icon: New Balance’s transformation & digital evolution

Over the past five years, New Balance has transformed from a brand known for its “Dad Shoes” into one of the most culturally relevant names in sporting industry. In this session, Zeynel will share the key strategies behind this evolution, from brand repositioning to digital marketing innovation and customer experience enhancements. He will also dive into the lessons learned—including successes and failures—while driving digital growth in an ever-changing landscape.
Meer over deze lezing

Woensdag 15:45-16:30 • Keynote zaal

Terug naar het overzicht

Let’s solve your challenge together

Wil jij meer rendement halen uit jouw online activiteiten? Op de WWV vind jij de kennis, partners en technologieën die jij nodig hebt voor digitale groei. Bezoek WWV gratis!
Gratis ticket