Xeï Hulshoff
Team lead CRO (My Jewellery)
In 2012 begon Xeï’s reis in UX en CRO bij Coolblue. Sinds 2021 zet ze CRO op de kaart bij My Jewellery. Ze geniet van het ophalen van inzichten uit gebruikersonderzoek om daarmee de puzzelstukjes voor klantbehoeften op hun plek te krijgen. De klant centraal zetten is echter niet voldoende voor duurzame groei van een bedrijf. Als CRO team lead kijkt ze ook op strategisch niveau mee naar de impact van site aanpassingen op bottom-line omzet.
Verminderen van retouren als onderdeel van je optimalisatie programma
“Past deze broek me in maat M of L? Ik bestel ze allebei en dan stuur ik de minste gewoon retour.” Een normale reactie bij het kopen van fashion online. Helaas zorgt dit bij veel bedrijven voor hoge kosten. Pakketjes waarvan je vooraf al weet dat er minimaal één item retour komt. Dit zorgt voor meer uitstoot en dubbele afhandeling in het magazijn. In deze sessie vertelt Xeï Hulshoff hoe ze in het CRO programma inspelen op klant- en bedrijfsbehoeften in het verminderen van retouren.
Donderdag 16.15-16.45 uur • Lezingenzaal 6
Terug naar het overzicht
Let’s solve your challenge together
Wil jij meer rendement halen uit jouw online activiteiten? Op de WWV vind jij de kennis, partners en technologieën die jij nodig hebt voor digitale groei. Bezoek WWV gratis!
Het grootste digital commerce event van de Benelux met de beste digital commerce sprekers en leveranciers.
Blogs
AI en E-commerce: hype of blijvertje?
Duurzaamheid is meer dan een mooi praatje, je moet het ook echt uitdragen
Meld je aan voor de nieuwsbrief
© Organisatie Groep Zuid
naar boven