Willem Rossieau
CEO (GX - Part of Happy Horizon)
Willem Rossieau, CEO van GX - Part of Happy Horizon, helpt eCommerce- en retailorganisaties om hun digitale klantbeleving te optimaliseren door middel van personalisatie en datagedreven interacties. Met jarenlange ervaring in online engagement, customer data platforms (CDP's) en real-time personalisatie deelt Willem concrete strategieën hoe je bezoekers transformeert tot loyale klanten en fans.
Voetbalclub N.E.C.: groei van 10 naar 20 miljoen door slimme datastrategie
Leer van voetbalclub N.E.C en hoe zij de waarde van data en personalisatie benut! Door het belang van data centraal te stellen in haar strategie, is N.E.C. in staat om relevant(er) te communiceren met al hun doelgroepen en daar een commercieel verdienmodel van te maken.
Donderdag 14:00-14:30 • Lezingenzaal 1
Terug naar het overzicht
Let’s solve your challenge together
Wil jij meer rendement halen uit jouw online activiteiten? Op de WWV vind jij de kennis, partners en technologieën die jij nodig hebt voor digitale groei. Bezoek WWV gratis!
Het grootste digital commerce event van de Benelux met de beste digital commerce sprekers en leveranciers.
Blogs
AI en E-commerce: hype of blijvertje?
Duurzaamheid is meer dan een mooi praatje, je moet het ook echt uitdragen
Meld je aan voor de nieuwsbrief
© Organisatie Groep Zuid
naar boven