Ton van den Berg
Mede-eigenaar (Qonfi)
Ton van den Berg is mede-eigenaar van Qonfi, een bedrijf dat keuzehulp software maakt waarmee je persoonlijk productadvies kan geven aan twijfelende websitebezoekers. Qonfi bestaat inmiddels zo’n twee jaar en het bedrijf kent een indrukwekkende groei.
Voordat Ton de stap naar het ondernemerschap zette was hij werkzaam in diverse online marketingrollen bij o.a. Coolblue, Achmea en Gaslicht.com.
Hij is een trotse vader van twee kinderen en enthousiast kamado-fan. Dus kom vooral door met die recepten ;)
Hoe Betersport twijfelende bezoekers laat converteren met Guided Selling
Veel (betaalde) websitebezoekers haken af door keuzestress en onzekerheid. Dit heeft een negatief effect op de conversieratio en de klanttevredenheid. Hoe zorg je ervoor dat de investering in bezoekers niet verloren gaat, maar juist leidt tot tevreden klanten? Ontdek hoe Betersport, winnaar van de Gouden FD Gazellen, persoonlijk productadvies geeft aan twijfelende bezoekers met keuzehulp-software. Dit leidt tot meer klantinzichten, een hogere conversieratio en minder retouren.
Woensdag 15:30-16:00 • Lezingenzaal 2
Terug naar het overzicht
Let’s solve your challenge together
Wil jij meer rendement halen uit jouw online activiteiten? Op de WWV vind jij de kennis, partners en technologieën die jij nodig hebt voor digitale groei. Bezoek WWV gratis!
Het grootste digital commerce event van de Benelux met de beste digital commerce sprekers en leveranciers.
Blogs
AI en E-commerce: hype of blijvertje?
Duurzaamheid is meer dan een mooi praatje, je moet het ook echt uitdragen
Meld je aan voor de nieuwsbrief
© Organisatie Groep Zuid
naar boven