Tom Meijer
Online Marketeer (XXL Nutrition)
Drie jaar geleden kwam Tom bij XXL binnen als e-mail marketeer, maar inmiddels is hij vooral CRM Marketeer. Met behulp van de CDP van het bedrijf probeert hij de relatie en interactie met zijn klanten zo goed mogelijk te laten verlopen en ze op het juiste moment via het geschikte kanaal te bereiken.
Met post klanten (terug)winnen die je digitaal niet kunt bereiken
E-mail is goedkoop en eenvoudig inzetbaar. Geen wonder dat veel marketeers erop vertrouwen. Toch bereiken de meeste merken meer dan de helft van hun klanten niet via het e-mailkanaal. XXL Nutrition besloot het over een andere boeg te gooien. Naast e-mail zet het merk direct mail in voor meer impact. Tom Meijer, online marketeer bij XXL, vertelt hoe zij met post alsnog de klanten bereiken die online niet te bereiken zijn.
Donderdag 13:15-13:45 • Lezingenzaal 4
Terug naar het overzicht
Let’s solve your challenge together
Wil jij meer rendement halen uit jouw online activiteiten? Op de WWV vind jij de kennis, partners en technologieën die jij nodig hebt voor digitale groei. Bezoek WWV gratis!
Het grootste digital commerce event van de Benelux met de beste digital commerce sprekers en leveranciers.
Blogs
AI en E-commerce: hype of blijvertje?
Duurzaamheid is meer dan een mooi praatje, je moet het ook echt uitdragen
Meld je aan voor de nieuwsbrief
© Organisatie Groep Zuid
naar boven