Tim Huijts
Customer Intimacy Lead (Michel Oprey)
Tim Huijts is een ervaren (B2B) marketeer met een passie voor klantgerichtheid en relatiemarketing. Als Customer Intimacy Lead bij Michel Oprey zet hij zich in om de klantbeleving naar een hoger niveau te tillen. Wat hem onderscheidt, is zijn focus op strategische klantgerichtheid: hij zorgt ervoor dat Marketing, Sales (binnendienst), Merchandise en Showrooms naadloos samenwerken om klanten de best mogelijke ervaring te bieden. Digitalisering speelt hierbij een belangrijke rol, waarmee hij efficiëntie en innovatie stimuleert. Dankzij zijn jarenlange expertise in marketing weet Tim hoe je een merk laat opvallen door middel van sterke relaties en een unieke klantstrategie.
Met maatwerkvraagstukken toch kiezen voor een Saas e-commerce platform!
Hoe transformeer je een verouderde webshop tot een toekomstbestendig platform voor dealers en zakelijke klanten? Dit was de uitdaging voor Michel Oprey, omdat hun B2B-klanten de webshop nauwelijks gebruikten, wat digitale groei belemmerde. Replatforming startte met dé eis dat het nieuwe platform moest aansluiten op bestaande processen en kon meegroeien met marktontwikkelingen en e-commerce trends. Tijdens deze lezing delen we de aanpak en keuzes die leidden tot een efficiënte en klantgerichte oplossing.
Woensdag 11:15-11:45 • Lezingenzaal 2
Terug naar het overzicht
Let’s solve your challenge together
Wil jij meer rendement halen uit jouw online activiteiten? Op de WWV vind jij de kennis, partners en technologieën die jij nodig hebt voor digitale groei. Bezoek WWV gratis!
Het grootste digital commerce event van de Benelux met de beste digital commerce sprekers en leveranciers.
Blogs
AI en E-commerce: hype of blijvertje?
Duurzaamheid is meer dan een mooi praatje, je moet het ook echt uitdragen
Meld je aan voor de nieuwsbrief
© Organisatie Groep Zuid
naar boven