Zoeken...

Nederlands

English

Login exposanten

25 & 26 maart 2026

Voor bezoekers

Over deze editie

Over WWV

Programma

Sprekers

Exposantenlijst

Premium tickets

Terugblik

Bekijk editie 2025

Nieuw

Praktische informatie

Plattegrond

2025

Locatie & Openingstijden

WWV Connect App

Samenwerkingen

Sponsoren

Partners

Voor exposanten

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Sponsor worden

Lezing geven

Stand reserveren

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Locatie en openingstijden

Brochure aanvragen

Geïnteresseerd in deelname aan WWV? Vraag de brochure aan.

Sprekers

Over deze editie

Sprekers

2025

Lezing geven

Testimonial sprekers

Programma Blog & Kennis

Ontdek

Blogs

Podcasts

Uitgelicht

AI en E-commerce: hype of blijvertje?

Blog

Duurzame groei | SCAYLE

Podcast

Contact Exposant worden
25 & 26 maart 2026 Jaarbeurs Utrecht Exposant worden Voor bezoekers

Voor bezoekers

Over deze editie

Over WWV

Programma

Sprekers

Exposantenlijst

Premium tickets

Terugblik

Bekijk editie 2025

Nieuw

Praktische informatie

Plattegrond

2025

Locatie & Openingstijden

WWV Connect App

Samenwerkingen

Sponsoren

Partners

Voor exposanten

Voor exposanten

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Sponsor worden

Lezing geven

Stand reserveren

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Locatie en openingstijden

Brochure aanvragen

Geïnteresseerd in deelname aan WWV? Vraag de brochure aan.

Sprekers

Sprekers

Over deze editie

Sprekers

2025

Lezing geven

Testimonial sprekers

Programma Blog & Kennis

Blog & Kennis

Ontdek

Blogs

Podcasts

Uitgelicht

AI en E-commerce: hype of blijvertje?

Blog

Duurzame groei | SCAYLE

Podcast

Contact

Nederlands

nl

English

Login exposanten

Exposant worden
triangle-shape triangle-shape

Tim Huijts

Customer Intimacy Lead (Michel Oprey)

Linkedin
Tim Huijts is een ervaren (B2B) marketeer met een passie voor klantgerichtheid en relatiemarketing. Als Customer Intimacy Lead bij Michel Oprey zet hij zich in om de klantbeleving naar een hoger niveau te tillen. Wat hem onderscheidt, is zijn focus op strategische klantgerichtheid: hij zorgt ervoor dat Marketing, Sales (binnendienst), Merchandise en Showrooms naadloos samenwerken om klanten de best mogelijke ervaring te bieden. Digitalisering speelt hierbij een belangrijke rol, waarmee hij efficiëntie en innovatie stimuleert. Dankzij zijn jarenlange expertise in marketing weet Tim hoe je een merk laat opvallen door middel van sterke relaties en een unieke klantstrategie.

Met maatwerkvraagstukken toch kiezen voor een Saas e-commerce platform!

Hoe transformeer je een verouderde webshop tot een toekomstbestendig platform voor dealers en zakelijke klanten? Dit was de uitdaging voor Michel Oprey, omdat hun B2B-klanten de webshop nauwelijks gebruikten, wat digitale groei belemmerde. Replatforming startte met dé eis dat het nieuwe platform moest aansluiten op bestaande processen en kon meegroeien met marktontwikkelingen en e-commerce trends. Tijdens deze lezing delen we de aanpak en keuzes die leidden tot een efficiënte en klantgerichte oplossing.
Meer over deze lezing

Woensdag 11:15-11:45 • Lezingenzaal 2

Terug naar het overzicht

Let’s solve your challenge together

Wil jij meer rendement halen uit jouw online activiteiten? Op de WWV vind jij de kennis, partners en technologieën die jij nodig hebt voor digitale groei. Bezoek WWV gratis!
Gratis ticket