Zoeken...

Nederlands

English

Login exposanten

2 & 3 april 2025

Voor bezoekers

Over deze editie

Over WWV

Programma

Sprekers

Exposantenlijst

Premium tickets

Terugblik

Bekijk editie 2024

Praktische informatie

Plattegrond

2025

Locatie & Openingstijden

WWV Connect App

Samenwerkingen

Sponsoren

Partners

Gratis tickets

Voor exposanten

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Sponsor worden

Lezing geven

Stand reserveren

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Locatie en openingstijden

Brochure aanvragen

Geïnteresseerd in deelname aan WWV? Vraag de brochure aan.

Sprekers

Over deze editie

Sprekers

2025

Lezing geven

Testimonial sprekers

Programma Blog & Kennis

Ontdek

Blogs

Podcasts

Uitgelicht

AI en E-commerce: hype of blijvertje?

Blog

Duurzame groei | SCAYLE

Podcast

Contact Gratis tickets
2 & 3 april 2025 Jaarbeurs Utrecht Gratis tickets Voor bezoekers

Voor bezoekers

Over deze editie

Over WWV

Programma

Sprekers

Exposantenlijst

Premium tickets

Terugblik

Bekijk editie 2024

Praktische informatie

Plattegrond

2025

Locatie & Openingstijden

WWV Connect App

Samenwerkingen

Sponsoren

Partners

Gratis tickets

Voor exposanten

Voor exposanten

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Sponsor worden

Lezing geven

Stand reserveren

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Locatie en openingstijden

Brochure aanvragen

Geïnteresseerd in deelname aan WWV? Vraag de brochure aan.

Sprekers

Sprekers

Over deze editie

Sprekers

2025

Lezing geven

Testimonial sprekers

Programma Blog & Kennis

Blog & Kennis

Ontdek

Blogs

Podcasts

Uitgelicht

AI en E-commerce: hype of blijvertje?

Blog

Duurzame groei | SCAYLE

Podcast

Contact

Nederlands

nl

English

Login exposanten

Gratis tickets
triangle-shape triangle-shape

Thomas van Manen

AI Specialist (CM.com)

Linkedin Bezoek de website
Als AI Specialist bij CM.com, begeleid ik organisaties in het slim inzetten van AI om klantwaarde te verhogen. Tijdens mijn sessie op Web Winkel Vakdagen focus ik op het identificeren van organisatorische uitdagingen die de verbetering van consumentenervaringen belemmeren. Samen met mijn collega, Saskia, en gebruikmakend van het BAD-model, onderzoeken we welke taken geschikt zijn voor automatisering met AI. Door alleen de juiste processen te automatiseren, creëren we meer ruimte voor werkzaamheden waarbij de menselijke touch essentieel is. Dit leidt niet alleen tot efficiënter en plezieriger werk, maar verhoogt ook de waarde van de consumentenervaring. Doe mee en ontdek hoe AI op een slimme manier kan worden ingezet om uw klanten optimaal van dienst te zijn!

Hoe AI écht waardevol wordt voor jouw business én je consumenten!

Tijdens deze rondetafel bespreken we de uitdagingen binnen jouw organisatie die de verbetering van de klantervaring belemmeren. Samen met onze AI-specialisten Saskia en Thomas onderzoeken we de AI-mogelijkheden binnen marketing en customer service voor retail en e-commerce. We gebruiken het BAD-model, een praktische methode die helpt bepalen wat je wel of niet moet automatiseren. Door processen en taken te automatiseren, houd je meer tijd voor taken waar de menselijke touch van groot belang is. Dit maakt het werk efficiënter en waardevoller, zowel voor jullie als voor je klanten!
Meer over deze lezing

Woensdag 10:30-11:15 • Roundtable 1

Terug naar het overzicht

Let’s solve your challenge together

Wil jij meer rendement halen uit jouw online activiteiten? Op de WWV vind jij de kennis, partners en technologieën die jij nodig hebt voor digitale groei. Bezoek WWV gratis!
Gratis ticket