Susan ter Wielen
Brand Coordinator (tess v)
Sinds 3,5 jaar ben ik werkzaam bij het fashionmerk Tess V. In mijn rol als brand coördinator ben ik dagelijks bezig met het vormgeven van de identiteit van ons merk.
Mijn focus ligt op vragen zoals: Hoe ziet de klant Tess V? Komt ons imago overeen met wie we werkelijk zijn? Stralen we wel de juiste boodschap uit?
Tess V staat bekend om krachtige, inspirerende campagnes, unieke winkel ervaringen, virale marketing en een breed netwerk van events waar mensen elkaar kunnen ontmoeten, inspireren en samen ervaringen kunnen delen.
In 2025 gaan we Tess V verder transformeren tot een merk waar mensen niet alleen producten kopen, maar waar ze zich écht mee verbonden voelen. Het doel is om Tess V te positioneren als een love brand. Een merk dat je niet alleen draagt, maar waar je bij wíl horen – een community die samenkomt, groeit en de energie van het merk ademt.
Branding is hierin het start- en eindpunt en heeft een grote invloed op de uitstraling van Tess V als merk. Bij dit hele proces ben ik nauw betrokken en zorg ik ervoor dat we uitingen neerzetten die ons merk weerspiegelen en de klant aanspreekt.
Elke interactie, groot of klein, draagt bij aan hoe de klant ons merk ziet. Daarom bewaak
ik bij alle kanalen de brand identiteit en sluit alles op elkaar aan, of je nu online of in een van onze stores shopt overall ervaar en voel je Tess V!
Mijn focus ligt op vragen zoals: Hoe ziet de klant Tess V? Komt ons imago overeen met wie we werkelijk zijn? Stralen we wel de juiste boodschap uit?
Tess V staat bekend om krachtige, inspirerende campagnes, unieke winkel ervaringen, virale marketing en een breed netwerk van events waar mensen elkaar kunnen ontmoeten, inspireren en samen ervaringen kunnen delen.
In 2025 gaan we Tess V verder transformeren tot een merk waar mensen niet alleen producten kopen, maar waar ze zich écht mee verbonden voelen. Het doel is om Tess V te positioneren als een love brand. Een merk dat je niet alleen draagt, maar waar je bij wíl horen – een community die samenkomt, groeit en de energie van het merk ademt.
Branding is hierin het start- en eindpunt en heeft een grote invloed op de uitstraling van Tess V als merk. Bij dit hele proces ben ik nauw betrokken en zorg ik ervoor dat we uitingen neerzetten die ons merk weerspiegelen en de klant aanspreekt.
Elke interactie, groot of klein, draagt bij aan hoe de klant ons merk ziet. Daarom bewaak
ik bij alle kanalen de brand identiteit en sluit alles op elkaar aan, of je nu online of in een van onze stores shopt overall ervaar en voel je Tess V!
Hoe tess v zorgt voor een diepgaande focus op personalisatie en klantbenadering anno 2025
Als een van de snelst groeiende fashion retailers in Nederland, met een vijfde winkelopening in slechts 2,5 jaar en een razendsnel groeiende webshop, is het cruciaal om relevant te blijven in een dynamische markt. Het draait allemaal om een diepgaande focus op personalisatie en klantbenadering anno 2025. We brengen nieuwe collecties uit die perfect aansluiten bij de wensen van onze doelgroep, door in gesprek te blijven met onze community, klantdata te benutten en unieke ervaringen te creëren.
Donderdag 10:30-11:00 uur • Lezingenzaal 1
Terug naar het overzicht
Let’s solve your challenge together
Wil jij meer rendement halen uit jouw online activiteiten? Op de WWV vind jij de kennis, partners en technologieën die jij nodig hebt voor digitale groei. Bezoek WWV gratis!
Het grootste digital commerce event van de Benelux met de beste digital commerce sprekers en leveranciers.
Blogs
AI en E-commerce: hype of blijvertje?
Duurzaamheid is meer dan een mooi praatje, je moet het ook echt uitdragen
Meld je aan voor de nieuwsbrief
© Organisatie Groep Zuid
naar boven