Zoeken...

Nederlands

English

Login exposanten

25 & 26 maart 2026

Voor bezoekers

Over deze editie

Over WWV

Programma

Sprekers

Exposantenlijst

Premium tickets

Terugblik

Bekijk editie 2025

Nieuw

Praktische informatie

Plattegrond

2025

Locatie & Openingstijden

WWV Connect App

Samenwerkingen

Sponsoren

Partners

Voor exposanten

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Sponsor worden

Lezing geven

Stand reserveren

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Locatie en openingstijden

Brochure aanvragen

Geïnteresseerd in deelname aan WWV? Vraag de brochure aan.

Sprekers

Over deze editie

Sprekers

2025

Lezing geven

Testimonial sprekers

Programma Blog & Kennis

Ontdek

Blogs

Podcasts

Uitgelicht

AI en E-commerce: hype of blijvertje?

Blog

Duurzame groei | SCAYLE

Podcast

Contact Exposant worden
25 & 26 maart 2026 Jaarbeurs Utrecht Exposant worden Voor bezoekers

Voor bezoekers

Over deze editie

Over WWV

Programma

Sprekers

Exposantenlijst

Premium tickets

Terugblik

Bekijk editie 2025

Nieuw

Praktische informatie

Plattegrond

2025

Locatie & Openingstijden

WWV Connect App

Samenwerkingen

Sponsoren

Partners

Voor exposanten

Voor exposanten

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Sponsor worden

Lezing geven

Stand reserveren

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Locatie en openingstijden

Brochure aanvragen

Geïnteresseerd in deelname aan WWV? Vraag de brochure aan.

Sprekers

Sprekers

Over deze editie

Sprekers

2025

Lezing geven

Testimonial sprekers

Programma Blog & Kennis

Blog & Kennis

Ontdek

Blogs

Podcasts

Uitgelicht

AI en E-commerce: hype of blijvertje?

Blog

Duurzame groei | SCAYLE

Podcast

Contact

Nederlands

nl

English

Login exposanten

Exposant worden
triangle-shape triangle-shape

Steven Piet

Product Management Lead (Riverty)

Steven is al meer dan drie jaar Product Lead Checkout bij Riverty. In deze rol werkt hij samen met zijn teams aan het optimaliseren van de Riverty-checkoutervaring en het financieel beschermen van consumenten. Dagelijks houdt hij zich bezig met het valideren van hypotheses, experimenteren met nieuwe mogelijkheden en het verfijnen van bestaande producten. Niets vindt hij mooier dan het bouwen van nieuwe producten en ervaringen.

Naast zijn expertise in checkout & payments heeft Steven acht jaar ervaring in de risk & fraud-industrie. Het kat-en-muisspel tussen fraudeurs en webwinkeliers blijft hem fascineren en speelt nog steeds een belangrijke rol in zijn werk. Het vinden van nieuwe manieren om consumenten en webwinkels te beschermen tegen fraude is iets waar hij zich in zijn huidige rol volop mee bezighoudt.

Bouwen aan een optimale e-commerce ervaring

E-commerce brengt uitdagingen met zich mee, zoals een veilige en snelle betaalervaring zonder concessies. Wehkamp zocht de balans tussen klantvriendelijkheid en efficiëntie en werkte samen met Riverty om achteraf betalen te optimaliseren. De focus lag op conversie, fraudepreventie en efficiënte retouren. In deze sessie delen we inzichten over geïntegreerde betaaloplossingen en hun impact op klant- en bedrijfsprocessen.
Meer over deze lezing

Woensdag 15:30-16:00 • Lezingenzaal 4

Terug naar het overzicht

Let’s solve your challenge together

Wil jij meer rendement halen uit jouw online activiteiten? Op de WWV vind jij de kennis, partners en technologieën die jij nodig hebt voor digitale groei. Bezoek WWV gratis!
Gratis ticket