Sophie Nijhout
Director Partner Strategy & Propositions (bol)
Sophie Nijhout is Director Partner Strategy & Propositions bij bol. Ze werkt zeven jaar bij het bedrijf, waarvan vijf jaar volledig aan de partnerkant. In haar rol ontwikkelt zij de strategieën en proposities die partners helpen groeien.
Met ervaring binnen zowel marketing bij bol als eerdere functies bij Unilever en in consultancy, combineert Sophie strategisch inzicht met een sterke focus op samenwerking. Ze krijgt vooral energie van gesprekken met partners over hoe het platform elke dag beter kan worden en hoe gezamenlijke groei versneld kan worden.
Tijdens de Webwinkel Vakdagen laat Sophie zien hoe bol samen met partners werkt aan slimmere en duurzamere groei. Ze deelt inzichten uit recente experimenten en pilots en laat zien welke kansen dit biedt om samenwerking, proposities en prestaties te verbeteren.
Met ervaring binnen zowel marketing bij bol als eerdere functies bij Unilever en in consultancy, combineert Sophie strategisch inzicht met een sterke focus op samenwerking. Ze krijgt vooral energie van gesprekken met partners over hoe het platform elke dag beter kan worden en hoe gezamenlijke groei versneld kan worden.
Tijdens de Webwinkel Vakdagen laat Sophie zien hoe bol samen met partners werkt aan slimmere en duurzamere groei. Ze deelt inzichten uit recente experimenten en pilots en laat zien welke kansen dit biedt om samenwerking, proposities en prestaties te verbeteren.
Terug naar het overzicht
Let’s solve your challenge together
Wil jij meer rendement halen uit jouw online activiteiten? Op de WWV vind jij de kennis, partners en technologieën die jij nodig hebt voor digitale groei. Bezoek WWV gratis!
Het grootste digital commerce event van de Benelux met de beste digital commerce sprekers en leveranciers.
Blogs
AI en E-commerce: hype of blijvertje?
Duurzaamheid is meer dan een mooi praatje, je moet het ook echt uitdragen
Meld je aan voor de nieuwsbrief
© Organisatie Groep Zuid
naar boven