Rik van den Wijngaard
Founder / creative director (Yellowgrape)
Rik van den Wijngaard is creatief strateeg op het gebied van e-commerce. Samen met Johan Smits geeft hij leiding aan Yellowgrape, waarbij de strategische inbedding van e-commerce binnen de bedrijfsvoering in brede zin altijd het hogere doel is. Middelen slim met elkaar verbinden en fanatiek monitoren zijn hierbij essentieel.
Van voorspelling naar conversie: AI-gestuurde personalisatie die werkt
AI herschrijft niet alleen content, maar de hele klantreis. In deze sessie laat Rik zien hoe predictive AI en een CDP samenkomen om hyperpersonalisatie naar een nieuw niveau te tillen. De juiste boodschap, voor de juiste klant, op het juiste moment. Minder ruis, meer conversie. Ontdek de toekomst van e-commerce.
Woensdag 14:45-15:15 • Lezingenzaal 6
Terug naar het overzicht
Let’s solve your challenge together
Wil jij meer rendement halen uit jouw online activiteiten? Op de WWV vind jij de kennis, partners en technologieën die jij nodig hebt voor digitale groei. Bezoek WWV gratis!
Het grootste digital commerce event van de Benelux met de beste digital commerce sprekers en leveranciers.
Blogs
AI en E-commerce: hype of blijvertje?
Duurzaamheid is meer dan een mooi praatje, je moet het ook echt uitdragen
Meld je aan voor de nieuwsbrief
© Organisatie Groep Zuid
naar boven