Rik van den Wijngaard
Co-founder & Chief AI Strategy (Sero)
Rik van den Wijngaard is Chief Innovations & Strategy en Co-founder van Yellowgrape én Sero, de AI-stack die e-commerce versnelt, verslimt en schaalbaar maakt. Hij bewaakt de strategische koers, de creatieve en technologische signatuur van beide bedrijven.
Met een scherpe, pragmatische blik brengt hij AI, data en design terug tot één ding: waarde die zichtbaar rendeert. Geen hype, geen ruis, alleen innovatie die e-commerce brands harder laat groeien.
Of het nu gaat om AI-gedreven customer journeys, radicale automatisering of het bouwen van strategieën die converteren: Rik verbindt disciplines, versnelt besluitvorming en zorgt dat e-commerce brands niet alleen klaar zijn voor morgen, maar er al op vooruitlopen.
Terug naar het overzicht
Let’s solve your challenge together
Wil jij meer rendement halen uit jouw online activiteiten? Op de WWV vind jij de kennis, partners en technologieën die jij nodig hebt voor digitale groei. Bezoek WWV gratis!
Het grootste digital commerce event van de Benelux met de beste digital commerce sprekers en leveranciers.
Blogs
AI en E-commerce: hype of blijvertje?
Duurzaamheid is meer dan een mooi praatje, je moet het ook echt uitdragen
Meld je aan voor de nieuwsbrief
© Organisatie Groep Zuid
naar boven