Philip Sonneveldt
Head of User Acquisition (Otrium)
Philip Sonneveldt is Head of Growth bij Otrium en heeft meer dan 12 jaar ervaring in digital marketing. Na het leren van de kneepjes van het vak bij digital agency Traffic Builders deed hij brede ervaring op aan de corporate-kant bij KLM en Ahold Delhaize (Albert Heijn). De afgelopen vier jaar is hij actief bij Otrium, waar hij verantwoordelijk is voor het opschalen van growth- en performance marketing over meerdere markten en kanalen. Philip staat bekend om zijn sterk data-gedreven aanpak, gecombineerd met pragmatisch leiderschap. Hij heeft een bewezen track record in het bouwen van schaalbare advertising-ecosystemen en high-performing teams, met een consistente focus op meetbare impact en duurzame groei.
Terug naar het overzicht
Let’s solve your challenge together
Het grootste digital commerce event van de Benelux met de beste digital commerce sprekers en leveranciers.
Blogs
AI en E-commerce: hype of blijvertje?
Duurzaamheid is meer dan een mooi praatje, je moet het ook echt uitdragen
Meld je aan voor de nieuwsbrief
© Organisatie Groep Zuid
naar boven