Zoeken...

Nederlands

English

Login exposanten

2 & 3 april 2025

Voor bezoekers

Over deze editie

Over WWV

Programma

Sprekers

Exposantenlijst

Sponsoren

Premium tickets

Terugblik

Bekijk editie 2024

Praktische informatie

Plattegrond

2024

Locatie & Openingstijden

WWV Connect App

Gratis tickets

Voor exposanten

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Sponsor worden

Lezing geven

Stand reserveren

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Locatie en openingstijden

Brochure aanvragen

Geïnteresseerd in deelname aan WWV? Vraag de brochure aan.

Sprekers

Over deze editie

Sprekers

2025

Lezing geven

Testimonial sprekers

Programma Blog & Kennis

Ontdek

Blogs

Podcasts

Uitgelicht

AI en E-commerce: hype of blijvertje?

Blog

Duurzame groei | SCAYLE

Podcast

Contact Gratis tickets
2 & 3 april 2025 Jaarbeurs Utrecht Gratis tickets Voor bezoekers

Voor bezoekers

Over deze editie

Over WWV

Programma

Sprekers

Exposantenlijst

Sponsoren

Premium tickets

Terugblik

Bekijk editie 2024

Praktische informatie

Plattegrond

2024

Locatie & Openingstijden

WWV Connect App

Gratis tickets

Voor exposanten

Voor exposanten

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Sponsor worden

Lezing geven

Stand reserveren

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Locatie en openingstijden

Brochure aanvragen

Geïnteresseerd in deelname aan WWV? Vraag de brochure aan.

Sprekers

Sprekers

Over deze editie

Sprekers

2025

Lezing geven

Testimonial sprekers

Programma Blog & Kennis

Blog & Kennis

Ontdek

Blogs

Podcasts

Uitgelicht

AI en E-commerce: hype of blijvertje?

Blog

Duurzame groei | SCAYLE

Podcast

Contact

Nederlands

nl

English

Login exposanten

Gratis tickets
triangle-shape triangle-shape

Philip Lasance

Affiliate Marketeer (HEMA)

Linkedin
Philip Lasance is een ervaren affiliate marketeer die momenteel verantwoordelijk is voor de affiliate marketingstrategie van HEMA. Als channel marketeer (affiliate) is hij verantwoordelijk voor het versterken van HEMA’s online aanwezigheid in Nederland, België, Frankrijk en Duitsland en het stimuleren van groei via strategische samenwerkingen met vergelijkingssites, employee benefit platformen, loyaliteitsprogramma’s, magazines, bloggers en influencers. Zijn expertise ligt in het opbouwen van performance based samenwerkingen en het ontwikkelen van innovatieve campagnes die zowel de merkbekendheid vergroten als conversies stimuleren. Bij HEMA heeft Philip zijn strategische en creatieve vaardigheden ingezet om succesvolle campagnes te realiseren. Zo won hij in 2024 de prestigieuze Global Performance Marketing Award voor een campagne met JAN Magazine (Hearst Netherlands) in de categorie 'Best Use of Content Commerce'. Daarnaast is hij ook verantwoordelijk voor de advertentiestrategie van HEMA op Marktplaats. Tijdens de Webwinkel Vakdagen deelt hij het podium met Tommy de Geus van Marktplaats, waar ze de keuze toelichten om actief te zijn op het grootste handelsplatform van Nederland.

Marktplaats als marketingkanaal: zo zorgt HEMA voor online groei

Wat is een logische connectie tussen Marktplaats en HEMA? Ja, beide oer-Hollandse, gevestigde bedrijven. Maar denk je ook aan e-commerce, API-partners en datagedreven tooling? Ontdek hoe HEMA Marktplaats inzet voor online groei in een interessante sessie tussen Tommy de Geus van Marktplaats en Philip Lasance van HEMA. Ontdek de marketingkeuzes van HEMA inclusief uitdagingen en kansen, en laat je inspireren om je advertenties naar een hoger niveau te tillen.
Meer over deze lezing

• null

Terug naar het overzicht

Let’s solve your challenge together

Wil jij meer rendement halen uit jouw online activiteiten? Op de WWV vind jij de kennis, partners en technologieën die jij nodig hebt voor digitale groei. Bezoek WWV gratis!
Gratis ticket