Zoeken...

Nederlands

English

Login exposanten

25 & 26 maart 2026

Voor bezoekers

Over deze editie

Over WWV

Programma

Sprekers

Exposantenlijst

Premium tickets

Terugblik

Bekijk editie 2025

Nieuw

Praktische informatie

Plattegrond

2025

Locatie & Openingstijden

WWV Connect App

Samenwerkingen

Sponsoren

Partners

Voor exposanten

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Sponsor worden

Lezing geven

Stand reserveren

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Locatie en openingstijden

Brochure aanvragen

Geïnteresseerd in deelname aan WWV? Vraag de brochure aan.

Sprekers

Over deze editie

Sprekers

2025

Lezing geven

Testimonial sprekers

Programma Blog & Kennis

Ontdek

Blogs

Podcasts

Uitgelicht

AI en E-commerce: hype of blijvertje?

Blog

Duurzame groei | SCAYLE

Podcast

Contact Exposant worden
25 & 26 maart 2026 Jaarbeurs Utrecht Exposant worden Voor bezoekers

Voor bezoekers

Over deze editie

Over WWV

Programma

Sprekers

Exposantenlijst

Premium tickets

Terugblik

Bekijk editie 2025

Nieuw

Praktische informatie

Plattegrond

2025

Locatie & Openingstijden

WWV Connect App

Samenwerkingen

Sponsoren

Partners

Voor exposanten

Voor exposanten

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Sponsor worden

Lezing geven

Stand reserveren

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Locatie en openingstijden

Brochure aanvragen

Geïnteresseerd in deelname aan WWV? Vraag de brochure aan.

Sprekers

Sprekers

Over deze editie

Sprekers

2025

Lezing geven

Testimonial sprekers

Programma Blog & Kennis

Blog & Kennis

Ontdek

Blogs

Podcasts

Uitgelicht

AI en E-commerce: hype of blijvertje?

Blog

Duurzame groei | SCAYLE

Podcast

Contact

Nederlands

nl

English

Login exposanten

Exposant worden
triangle-shape triangle-shape

Philip Lasance

Affiliate Marketeer (HEMA)

Linkedin
Philip Lasance is een ervaren affiliate marketeer die momenteel verantwoordelijk is voor de affiliate marketingstrategie van HEMA. Als channel marketeer (affiliate) is hij verantwoordelijk voor het versterken van HEMA’s online aanwezigheid in Nederland, België, Frankrijk en Duitsland en het stimuleren van groei via strategische samenwerkingen met vergelijkingssites, employee benefit platformen, loyaliteitsprogramma’s, magazines, bloggers en influencers. Zijn expertise ligt in het opbouwen van performance based samenwerkingen en het ontwikkelen van innovatieve campagnes die zowel de merkbekendheid vergroten als conversies stimuleren. Bij HEMA heeft Philip zijn strategische en creatieve vaardigheden ingezet om succesvolle campagnes te realiseren. Zo won hij in 2024 de prestigieuze Global Performance Marketing Award voor een campagne met JAN Magazine (Hearst Netherlands) in de categorie 'Best Use of Content Commerce'. Daarnaast is hij ook verantwoordelijk voor de advertentiestrategie van HEMA op Marktplaats. Tijdens de Webwinkel Vakdagen deelt hij het podium met Tommy de Geus van Marktplaats, waar ze de keuze toelichten om actief te zijn op het grootste handelsplatform van Nederland.

Marktplaats als marketingkanaal: zo zorgt HEMA voor online groei

Slim opvallen tussen alle online retailers die dagelijks om de aandacht vragen van de consument? Dat is een flinke uitdaging, maar in deze sessie ontdek je hoe HEMA hiermee omgaat en succesvol haar doelgroep bereikt. We bespreken hoe je met behulp van data kansen ontdekt, efficiënt adverteert en nieuwe klantgroepen bereikt zonder hoge kosten of ingewikkelde processen. Laat je inspireren door slimme oplossingen en concrete tips om aan jouw online groei bij te dragen.
Meer over deze lezing Bekijk de presentatie

Woensdag 14:00-14:30 • Lezingenzaal 4

Terug naar het overzicht

Let’s solve your challenge together

Wil jij meer rendement halen uit jouw online activiteiten? Op de WWV vind jij de kennis, partners en technologieën die jij nodig hebt voor digitale groei. Bezoek WWV gratis!
Gratis ticket