Zoeken...

Nederlands

English

Login exposanten

2 & 3 april 2025

Voor bezoekers

Over deze editie

Over WWV

Programma

Sprekers

Exposantenlijst

Premium tickets

Terugblik

Bekijk editie 2024

Praktische informatie

Plattegrond

2025

Locatie & Openingstijden

WWV Connect App

Samenwerkingen

Sponsoren

Partners

Gratis tickets

Voor exposanten

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Sponsor worden

Lezing geven

Stand reserveren

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Locatie en openingstijden

Brochure aanvragen

Geïnteresseerd in deelname aan WWV? Vraag de brochure aan.

Sprekers

Over deze editie

Sprekers

2025

Lezing geven

Testimonial sprekers

Programma Blog & Kennis

Ontdek

Blogs

Podcasts

Uitgelicht

AI en E-commerce: hype of blijvertje?

Blog

Duurzame groei | SCAYLE

Podcast

Contact Gratis tickets
2 & 3 april 2025 Jaarbeurs Utrecht Gratis tickets Voor bezoekers

Voor bezoekers

Over deze editie

Over WWV

Programma

Sprekers

Exposantenlijst

Premium tickets

Terugblik

Bekijk editie 2024

Praktische informatie

Plattegrond

2025

Locatie & Openingstijden

WWV Connect App

Samenwerkingen

Sponsoren

Partners

Gratis tickets

Voor exposanten

Voor exposanten

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Sponsor worden

Lezing geven

Stand reserveren

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Locatie en openingstijden

Brochure aanvragen

Geïnteresseerd in deelname aan WWV? Vraag de brochure aan.

Sprekers

Sprekers

Over deze editie

Sprekers

2025

Lezing geven

Testimonial sprekers

Programma Blog & Kennis

Blog & Kennis

Ontdek

Blogs

Podcasts

Uitgelicht

AI en E-commerce: hype of blijvertje?

Blog

Duurzame groei | SCAYLE

Podcast

Contact

Nederlands

nl

English

Login exposanten

Gratis tickets
triangle-shape triangle-shape

Pascal Sabbe

CMO & CDO (LensOnline)

Linkedin Bezoek de website
As Chief Marketing Officer (CMO) and Chief Digital Officer (CDO) at LensGroup, I lead the strategic vision and execution of marketing, digital transformation, and business growth initiatives across our international businesses and brands. I specialize in aligning innovative digital strategies with customer-centric retail models to drive sustainable growth. My expertise spans omnichannel commerce, brand positioning, data-driven decision-making, and operational scalability in competitive environments. Throughout my career, I have successfully navigated the evolving landscape of e-commerce, technology integration, and customer experience optimization, ensuring that businesses remain focussed but agile and ahead of market trends. I am passionate about leveraging data, technology, and marketing insights to create impactful customer engagement strategies and long-term value for stakeholders.

Omnichannel transformatie van Lensonline

Al 20 jaar is LensOnline een pionier in de online verkoop van contactlenzen, met een sterk netwerk van lokale opticiens. Ontdek hoe onze replatforming naar Shopware ons helpt technologie, data en lokale expertise te combineren om een naadloze omnichannel-klantervaring te bieden en de toekomst van oogzorg vorm te geven.
Meer over deze lezing

Woensdag 15:30-16:00 • Lezingenzaal 5

Terug naar het overzicht

Let’s solve your challenge together

Wil jij meer rendement halen uit jouw online activiteiten? Op de WWV vind jij de kennis, partners en technologieën die jij nodig hebt voor digitale groei. Bezoek WWV gratis!
Gratis ticket