Niels Olivier
CEO (TAGGRS)
Niels Olivier, CEO en medeoprichter van TAGGRS, heeft een Master of Science in Marketing van de Rijksuniversiteit Groningen. Als eigenaar van meerdere bedrijven, waaronder een online marketingbureau, staat Niels bekend om zijn expertise in Google Tag Manager en strategische planning. Hij stuurt de langetermijngroeistrategieën van TAGGRS aan en richt zich op het ontwikkelen van nieuwe diensten die aansluiten op de veranderende behoeften van adverteerders en bedrijven. Zijn strategisch inzicht en uitgebreide branchekennis zijn essentieel voor de toekomst van TAGGRS.
De toekomst van tracking: Intersport meet +10% orders door Server Side Tracking!
Hoe zorg je ervoor dat je de juiste data verzamelt om je marketing naar een hoger niveau te tillen? Intersport Twinsport vond de oplossing in Server Side Tracking en zette hiermee een belangrijke stap naar datagedreven succes. Dankzij de software van TAGGRS werden er 10% meer orders gegenereerd. Behaal ook meer met minder. Ontdek welke resultaten waarom Server Side Tracking voor jou kan opleveren.
• null
Terug naar het overzicht
Let’s solve your challenge together
Wil jij meer rendement halen uit jouw online activiteiten? Op de WWV vind jij de kennis, partners en technologieën die jij nodig hebt voor digitale groei. Bezoek WWV gratis!
Het grootste digital commerce event van de Benelux met de beste digital commerce sprekers en leveranciers.
Blogs
AI en E-commerce: hype of blijvertje?
Duurzaamheid is meer dan een mooi praatje, je moet het ook echt uitdragen
Meld je aan voor de nieuwsbrief
© Organisatie Groep Zuid
naar boven