Niels Olivier
CEO (TAGGRS)
Niels Olivier, voormalig professioneel schaatser, is de CEO en medeoprichter van TAGGRS.
TAGGRS, opgericht in 2022, is een Server Side Tracking-software die ervoor zorgt dat adverteerders wereldwijd worden voorzien van de beste websitegegevens en dataverzameling. Hierdoor kun je inzichten verwerven in het gedrag van gebruikers en de prestaties van je website en campagnes verbeteren, terwijl je de data in eigen hand houdt.
Niels leidt TAGGRS de volgende fase in, waarin ze internationaal uitbreiden en alles op alles zetten om marktleider te worden op het gebied van Server Side Tracking.
Server Side Tracking: zo haal je het maximale uit je First Party Data
Door adblockers, de uitfasering van third-party cookies en regelgeving wordt het voor ondernemers lastiger om kwalitatieve websitedata te verzamelen. Het belang van deze data neemt toe, omdat advertentiecampagnes vaker algoritme-gestuurd zijn en afhankelijk worden van betrouwbare gegevens. Hoe haal je het maximale uit je data in een first-party, privacygericht tijdperk? Niels laat zien hoe je door Server Side Tracking het maximale uit je data kunt halen, waardoor je campagnes beter renderen.
Donderdag 15:30-16:00 • Lezingenzaal 4
Terug naar het overzicht
Let’s solve your challenge together
Wil jij meer rendement halen uit jouw online activiteiten? Op de WWV vind jij de kennis, partners en technologieën die jij nodig hebt voor digitale groei. Bezoek WWV gratis!
Het grootste digital commerce event van de Benelux met de beste digital commerce sprekers en leveranciers.
Blogs
AI en E-commerce: hype of blijvertje?
Duurzaamheid is meer dan een mooi praatje, je moet het ook echt uitdragen
Meld je aan voor de nieuwsbrief
© Organisatie Groep Zuid
naar boven