Nicole de Boer
Markt en Channel Strateeg (PostNL)
In het huidige gefragmenteerde medialandschap is het krijgen van aandacht voor je boodschap lastiger dan ooit. Nicole's ambitie is dan ook om iedere marketeer in Nederland bewust te maken van de kracht van post als onderdeel van de mediamix. Want volgens haar pak je met post wél de aandacht van je doelgroep. Met post kom je binnen, letterlijk en figuurlijk.
Met post klanten (terug)winnen die je digitaal niet kunt bereiken
E-mail is goedkoop en eenvoudig inzetbaar. Geen wonder dat veel marketeers erop vertrouwen. Toch bereiken de meeste merken meer dan de helft van hun klanten niet via het e-mailkanaal. XXL Nutrition besloot het over een andere boeg te gooien. Naast e-mail zet het merk direct mail in voor meer impact. Tom Meijer, online marketeer bij XXL, vertelt hoe zij met post alsnog de klanten bereiken die online niet te bereiken zijn.
Donderdag 13:15-13:45 • Lezingenzaal 4
Terug naar het overzicht
Let’s solve your challenge together
Wil jij meer rendement halen uit jouw online activiteiten? Op de WWV vind jij de kennis, partners en technologieën die jij nodig hebt voor digitale groei. Bezoek WWV gratis!
Het grootste digital commerce event van de Benelux met de beste digital commerce sprekers en leveranciers.
Blogs
AI en E-commerce: hype of blijvertje?
Duurzaamheid is meer dan een mooi praatje, je moet het ook echt uitdragen
Meld je aan voor de nieuwsbrief
© Organisatie Groep Zuid
naar boven