Nick Hekman
Online Marketing Lead (Uitgekookt)
Ruim 10 jaar ervaring in e-commerce. Gestart als online marketeer, daarna als online marketing manager & nu Online Marketing Lead bij Uitgekookt. Binnen Uitgekookt verantwoordelijk voor alle online kanalen, data, groei & retentie.
Het geheime recept voor conversie: de gepersonaliseerde e-mailflows van Uitgekookt
Uitgekookt maakt gezond eten makkelijk door verse maaltijden aan huis te bezorgen. Maar hun succes stopt niet in de keuken. Uitgekookt stond namelijk voor de uitdaging om de huidige klanten meer betrokken te maken én vooral ook te houden. Dankzij slimme, gepersonaliseerde e-mailcampagnes zijn er flinke stappen gezet op het gebied van retentie. Van een onweerstaanbare onboarding flow tot naadloze omnichannel campagnes. Benieuwd naar hun geheime recept? Kom naar de sessie en ontdek hoe Uitgekookt klantdata omzet in échte conversies. Een exclusief kijkje vol praktische tips en inspiratie!
Donderdag 12:00-12:30 • Lezingenzaal 9
Terug naar het overzicht
Let’s solve your challenge together
Wil jij meer rendement halen uit jouw online activiteiten? Op de WWV vind jij de kennis, partners en technologieën die jij nodig hebt voor digitale groei. Bezoek WWV gratis!
Het grootste digital commerce event van de Benelux met de beste digital commerce sprekers en leveranciers.
Blogs
AI en E-commerce: hype of blijvertje?
Duurzaamheid is meer dan een mooi praatje, je moet het ook echt uitdragen
Meld je aan voor de nieuwsbrief
© Organisatie Groep Zuid
naar boven