Naomi Peters
Partner Manager (Producthero)
In haar rol als Partner Manager helpt Naomi adverteerders via het Google CSS-programma en draagt ze bij aan de ontwikkeling van innovaties die de zichtbaarheid en prestaties van online campagnes verbeteren. Producthero werkt met een breed scala aan klanten, van grote merken zoals Bol.com, Rituals en Mediamarkt, tot lokale webshops, en heeft samenwerkingen met meer dan 800 bureaus, wat hen een diepgaand inzicht geeft in het retaillandschap. Eerder was Naomi Junior Category Manager bij Flink, waar ze verantwoordelijk was voor verschillende productcategorieën en nauw samenwerkte met FMCG-merken zoals Unilever en Paulig.
Meer omzet uit Google met shopping ads
Ontdek hoe je de nummer één positie in Google Shopping veroveren kunt met ons exclusieve 'Shopping Ad Ranking Factors' framework. Gebaseerd op data van 12.000+ Europese webshops, leer je de drie kritieke componenten: bod, markt en relevantie van advertenties. Ontvang direct toepasbare tips en strategieën van topmerken en opkomende webshops om je prestaties te verbeteren en je webshop naar de top te brengen. Mis deze kans niet om je Google Ads-expertise te vergroten!
• null
Terug naar het overzicht
Let’s solve your challenge together
Wil jij meer rendement halen uit jouw online activiteiten? Op de WWV vind jij de kennis, partners en technologieën die jij nodig hebt voor digitale groei. Bezoek WWV gratis!
Het grootste digital commerce event van de Benelux met de beste digital commerce sprekers en leveranciers.
Blogs
AI en E-commerce: hype of blijvertje?
Duurzaamheid is meer dan een mooi praatje, je moet het ook echt uitdragen
Meld je aan voor de nieuwsbrief
© Organisatie Groep Zuid
naar boven