Zoeken...

Nederlands

English

Login exposanten

25 & 26 maart 2026

Voor bezoekers

Over deze editie

Over WWV

Programma

Sprekers

Exposantenlijst

Premium tickets

Terugblik

Bekijk editie 2025

Nieuw

Praktische informatie

Plattegrond

2025

Locatie & Openingstijden

WWV Connect App

Samenwerkingen

Sponsoren

Partners

Voor exposanten

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Sponsor worden

Lezing geven

Stand reserveren

Testimonials

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Locatie en openingstijden

Brochure aanvragen

Geïnteresseerd in deelname aan WWV? Vraag de brochure aan.

Exposantenlijst Programma

Over deze editie

Programma

2025

Sprekers

2025

Lezing geven

Testimonial sprekers

Blog & Kennis

Ontdek

Blogs

Podcasts

Uitgelicht

AI en E-commerce: hype of blijvertje?

Blog

Duurzame groei | SCAYLE

Podcast

Contact Exposant worden
25 & 26 maart 2026 Jaarbeurs Utrecht Exposant worden Voor bezoekers

Voor bezoekers

Over deze editie

Over WWV

Programma

Sprekers

Exposantenlijst

Premium tickets

Terugblik

Bekijk editie 2025

Nieuw

Praktische informatie

Plattegrond

2025

Locatie & Openingstijden

WWV Connect App

Samenwerkingen

Sponsoren

Partners

Voor exposanten

Voor exposanten

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Sponsor worden

Lezing geven

Stand reserveren

Testimonials

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Locatie en openingstijden

Brochure aanvragen

Geïnteresseerd in deelname aan WWV? Vraag de brochure aan.

Exposantenlijst Programma

Programma

Over deze editie

Programma

2025

Sprekers

2025

Lezing geven

Testimonial sprekers

Blog & Kennis

Blog & Kennis

Ontdek

Blogs

Podcasts

Uitgelicht

AI en E-commerce: hype of blijvertje?

Blog

Duurzame groei | SCAYLE

Podcast

Contact

Nederlands

nl

English

Login exposanten

Exposant worden
triangle-shape triangle-shape

Naomi Peters

Partner Manager (Producthero)

Linkedin
In haar rol als Partner Manager helpt Naomi adverteerders via het Google CSS-programma en draagt ze bij aan de ontwikkeling van innovaties die de zichtbaarheid en prestaties van online campagnes verbeteren. Producthero werkt met een breed scala aan klanten, van grote merken zoals Bol.com, Rituals en Mediamarkt, tot lokale webshops, en heeft samenwerkingen met meer dan 800 bureaus, wat hen een diepgaand inzicht geeft in het retaillandschap. Eerder was Naomi Junior Category Manager bij Flink, waar ze verantwoordelijk was voor verschillende productcategorieën en nauw samenwerkte met FMCG-merken zoals Unilever en Paulig.

Meer omzet uit Google met shopping ads

Ontdek hoe je op nummer één komt bij Google’s Shopping advertenties. 50% van je advertentiebudget gaat naar producten die niet converteren. En tot wel 60% van je producten wordt helemaal niet vertoond in de advertenties. In deze sessie behandelen we belangrijke lessen door data van 12.000+ Europese webshops te analyseren. Leer de impact van je biedingen in Google Ads, de relevantie van advertenties en hoe je kunt inspelen op prijsveranderingen in de markt. In deze sessie laten we zien hoe je het advertentiebudget beter kunt verdelen aan de hand van succesverhalen van bekende merken en opkomende webshops. Ontdek hoe zij hun omzet en winst uit Google Ads verhogen.
Meer over deze lezing

Woensdag 14:45-15:15 • Lezingenzaal 3

Terug naar het overzicht

Let’s solve your challenge together

Wil jij meer rendement halen uit jouw online activiteiten? Op de WWV vind jij de kennis, partners en technologieën die jij nodig hebt voor digitale groei. Bezoek WWV gratis!
Gratis ticket