Zoeken...

Nederlands

English

Login exposanten

2 & 3 april 2025

Voor bezoekers

Over deze editie

Over WWV

Programma

Sprekers

Exposantenlijst

Premium tickets

Terugblik

Bekijk editie 2024

Praktische informatie

Plattegrond

2024

Locatie & Openingstijden

WWV Connect App

Samenwerkingen

Sponsoren

Partners

Gratis tickets

Voor exposanten

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Sponsor worden

Lezing geven

Stand reserveren

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Locatie en openingstijden

Brochure aanvragen

Geïnteresseerd in deelname aan WWV? Vraag de brochure aan.

Sprekers

Over deze editie

Sprekers

2025

Lezing geven

Testimonial sprekers

Programma Blog & Kennis

Ontdek

Blogs

Podcasts

Uitgelicht

AI en E-commerce: hype of blijvertje?

Blog

Duurzame groei | SCAYLE

Podcast

Contact Gratis tickets
2 & 3 april 2025 Jaarbeurs Utrecht Gratis tickets Voor bezoekers

Voor bezoekers

Over deze editie

Over WWV

Programma

Sprekers

Exposantenlijst

Premium tickets

Terugblik

Bekijk editie 2024

Praktische informatie

Plattegrond

2024

Locatie & Openingstijden

WWV Connect App

Samenwerkingen

Sponsoren

Partners

Gratis tickets

Voor exposanten

Voor exposanten

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Sponsor worden

Lezing geven

Stand reserveren

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Locatie en openingstijden

Brochure aanvragen

Geïnteresseerd in deelname aan WWV? Vraag de brochure aan.

Sprekers

Sprekers

Over deze editie

Sprekers

2025

Lezing geven

Testimonial sprekers

Programma Blog & Kennis

Blog & Kennis

Ontdek

Blogs

Podcasts

Uitgelicht

AI en E-commerce: hype of blijvertje?

Blog

Duurzame groei | SCAYLE

Podcast

Contact

Nederlands

nl

English

Login exposanten

Gratis tickets
triangle-shape triangle-shape

Mira Van Houwelingen

Chief Marketing Officer (CMO) (Travix)

Mira Van Houwelingen is the Chief Marketing Officer (CMO) at Travix, a global online travel agency (OTA) with a focus on flights, headquartered in Amsterdam. In this role, Mira leads Travix’s global marketing initiatives, with a primary focus on positioning the company’s direct brand, CheapTickets, as the leading online travel agency in the Belgium and Netherlands. Prior to joining Travix, Mira was Head of Marketing for the Netherlands at grocery delivery company Getir, where she played a key role in launching and growing the brand in the Dutch and European markets. She has also held prominent marketing positions, including Head of Marketing & Digital at Moët Hennessy, and various roles at Rituals and Unilever. She has a passion for crafting both teams and marketing campaigns that drive brand awareness, acquisition, and above all growth.

Building an online travel brand for the modern traveller

Join Mira Van Houwelingen, CMO of the online travel agency Travix, as she explores the evolving marketing strategy of the company’s direct brand CheapTickets, and its new positioning - focused on making travel both fun and affordable for Millennials and Gen Z. In this session, Mira will share valuable insights into how these generations’ preferences for unique, authentic, affordable, and Instagram-worthy experiences are reshaping the travel industry.

Meer over deze lezing

Donderdag 10:30-11:00 uur • Lezingenzaal 9

Terug naar het overzicht

Let’s solve your challenge together

Wil jij meer rendement halen uit jouw online activiteiten? Op de WWV vind jij de kennis, partners en technologieën die jij nodig hebt voor digitale groei. Bezoek WWV gratis!
Gratis ticket