Milan Daniels
Founder (Otrium)
Milan Daniels is een Nederlandse ondernemer, vooral bekend als medeoprichter van Otrium, een online platform dat in 2015 werd opgericht om overtollige modevoorraad te verkopen.
Samen met Max Klijnstra, richtte Milan Daniels Otrium op om een oplossing te bieden voor het probleem van overtollige voorraad in de mode-industrie.
Voor de oprichting van Otrium was Milan actief als Marketing Director bij BargainHill, waar hij zijn passie voor design en oog voor detail inzette om digitale producten te ontwikkelen.
Bij Otrium bekleedt Milan de functie van Head of Global Brand Partnerships, waarbij hij verantwoordelijk is voor het aangaan en onderhouden van samenwerkingen met modemerken wereldwijd.
Onder zijn leiding heeft Otrium aanzienlijke financiering verkregen en is het bedrijf uitgegroeid tot een belangrijke speler in de mode-industrie, met als missie ervoor te zorgen dat elk geproduceerd kledingstuk wordt gedragen.
Van 100 naar 5 miljoen orders per jaar: Otrium x Mollie
Van 100 naar 5 miljoen orders per jaar: Otrium X Mollie is een inspirerend voorbeeld van schaalvergroting en innovatie in de e-commercewereld. Stefanie, VP Benelux van Mollie, gaat in gesprek met Milan, Co-founder van Otrium, over het hoe het is om exponentiële groei te realiseren met een snelgroeiend online platform.
Woensdag 15:30-16:00 • Lezingenzaal 8
Terug naar het overzicht
Let’s solve your challenge together
Wil jij meer rendement halen uit jouw online activiteiten? Op de WWV vind jij de kennis, partners en technologieën die jij nodig hebt voor digitale groei. Bezoek WWV gratis!
Het grootste digital commerce event van de Benelux met de beste digital commerce sprekers en leveranciers.
Blogs
AI en E-commerce: hype of blijvertje?
Duurzaamheid is meer dan een mooi praatje, je moet het ook echt uitdragen
Meld je aan voor de nieuwsbrief
© Organisatie Groep Zuid
naar boven