Zoeken...

Nederlands

English

Login exposanten

25 & 26 maart 2026

Voor bezoekers

Over deze editie

Over WWV

Programma

Sprekers

Exposantenlijst

Premium tickets

Terugblik

Bekijk editie 2025

Nieuw

Praktische informatie

Plattegrond

2025

Locatie & Openingstijden

WWV Connect App

Samenwerkingen

Sponsoren

Partners

Voor exposanten

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Sponsor worden

Lezing geven

Stand reserveren

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Locatie en openingstijden

Brochure aanvragen

Geïnteresseerd in deelname aan WWV? Vraag de brochure aan.

Sprekers

Over deze editie

Sprekers

2025

Lezing geven

Testimonial sprekers

Programma Blog & Kennis

Ontdek

Blogs

Podcasts

Uitgelicht

AI en E-commerce: hype of blijvertje?

Blog

Duurzame groei | SCAYLE

Podcast

Contact Exposant worden
25 & 26 maart 2026 Jaarbeurs Utrecht Exposant worden Voor bezoekers

Voor bezoekers

Over deze editie

Over WWV

Programma

Sprekers

Exposantenlijst

Premium tickets

Terugblik

Bekijk editie 2025

Nieuw

Praktische informatie

Plattegrond

2025

Locatie & Openingstijden

WWV Connect App

Samenwerkingen

Sponsoren

Partners

Voor exposanten

Voor exposanten

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Sponsor worden

Lezing geven

Stand reserveren

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Locatie en openingstijden

Brochure aanvragen

Geïnteresseerd in deelname aan WWV? Vraag de brochure aan.

Sprekers

Sprekers

Over deze editie

Sprekers

2025

Lezing geven

Testimonial sprekers

Programma Blog & Kennis

Blog & Kennis

Ontdek

Blogs

Podcasts

Uitgelicht

AI en E-commerce: hype of blijvertje?

Blog

Duurzame groei | SCAYLE

Podcast

Contact

Nederlands

nl

English

Login exposanten

Exposant worden
triangle-shape triangle-shape

Maurits van Slobbe

Head of E-commerce, Marketing, en Sales (K-Parts)

Bezoek de website
Maurits van Slobbe is Head of E-commerce, Marketing, en Sales bij K-Parts, een toonaangevende webshop gespecialiseerd in onderdelen en accessoires voor tweewielers. Met zijn uitgebreide ervaring en vooruitstrevende visie leidt hij het bedrijf naar nieuwe hoogten in digitale ontwikkelingen. Onder zijn leiding heeft K-Parts aanzienlijke stappen gezet in de optimalisatie van hun digitale infrastructuur. Maurits werkt nauw samen met diverse teams binnen K-Parts om ervoor te zorgen dat de producten en diensten naadloos aansluiten bij de behoeften van de markt en de bedrijfsdoelstellingen. Door markttrends te analyseren en klantinzichten te vertalen naar effectieve strategieën, bevordert hij een cultuur van innovatie en stimuleert hij duurzame groei binnen het bedrijf. Zijn toewijding aan digitale transformatie en innovatie heeft K-Parts geholpen om de digitale basis op orde te krijgen en innovatief vooruit te kunnen kijken. Met een sterke focus op trends zoals automatisering en efficiënte oplossingen, blijft Maurits de drijvende kracht achter de voortdurende evolutie van K-Parts in de dynamische wereld van e-commerce.

Accurate attributie als gamechanger: internationaal groeien met een full-funnel strategie

Ontdek hoe slimme inzichten en data niet alleen helpen om resultaten te verbeteren, maar ook om grip te krijgen op zowel branding als conversie. Een succes case van K-Parts en Billy Grace vol concrete voorbeelden en praktische learnings voor iedereen die klaar is om zijn marketingstrategie te laten groeien.
Meer over deze lezing Bekijk de presentatie

Donderdag 14:45-15:15 • Lezingenzaal 6

Terug naar het overzicht

Let’s solve your challenge together

Wil jij meer rendement halen uit jouw online activiteiten? Op de WWV vind jij de kennis, partners en technologieën die jij nodig hebt voor digitale groei. Bezoek WWV gratis!
Gratis ticket