Zoeken...

Nederlands

English

Login exposanten

2 & 3 april 2025

Voor bezoekers

Over deze editie

Over WWV

Programma

Sprekers

Exposantenlijst

Premium tickets

Terugblik

Bekijk editie 2024

Praktische informatie

Plattegrond

2025

Locatie & Openingstijden

WWV Connect App

Samenwerkingen

Sponsoren

Partners

Gratis tickets

Voor exposanten

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Sponsor worden

Lezing geven

Stand reserveren

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Locatie en openingstijden

Brochure aanvragen

Geïnteresseerd in deelname aan WWV? Vraag de brochure aan.

Sprekers

Over deze editie

Sprekers

2025

Lezing geven

Testimonial sprekers

Programma Blog & Kennis

Ontdek

Blogs

Podcasts

Uitgelicht

AI en E-commerce: hype of blijvertje?

Blog

Duurzame groei | SCAYLE

Podcast

Contact Gratis tickets
2 & 3 april 2025 Jaarbeurs Utrecht Gratis tickets Voor bezoekers

Voor bezoekers

Over deze editie

Over WWV

Programma

Sprekers

Exposantenlijst

Premium tickets

Terugblik

Bekijk editie 2024

Praktische informatie

Plattegrond

2025

Locatie & Openingstijden

WWV Connect App

Samenwerkingen

Sponsoren

Partners

Gratis tickets

Voor exposanten

Voor exposanten

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Sponsor worden

Lezing geven

Stand reserveren

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Locatie en openingstijden

Brochure aanvragen

Geïnteresseerd in deelname aan WWV? Vraag de brochure aan.

Sprekers

Sprekers

Over deze editie

Sprekers

2025

Lezing geven

Testimonial sprekers

Programma Blog & Kennis

Blog & Kennis

Ontdek

Blogs

Podcasts

Uitgelicht

AI en E-commerce: hype of blijvertje?

Blog

Duurzame groei | SCAYLE

Podcast

Contact

Nederlands

nl

English

Login exposanten

Gratis tickets
triangle-shape triangle-shape

Mark Veldkamp

Executive Director (Tweakwise)

Linkedin
Mark Veldkamp is sinds dit jaar Executive Director bij Tweakwise, verantwoordelijk voor de strategische koers en dagelijkse leiding. Door zijn eerdere rol als commercieel verantwoordelijke bij zowel Tweakwise als moederbedrijf Optimizers (nu Orisha Commerce), is hij nauw vertrouwd met de organisatie. Zijn passie voor de (omni-channel) retail-industrie begon via zijn ouders, die actief waren in de home & living retail. Vervolgens heeft hij zich gespecialiseerd in conversie-optimalisatie, categoriemanagement en business development, onderwerpen die hij graag verdiept en vertaalt op basis van actuele trends en ontwikkelingen.

De Toekomst van AI in E-commerce: Persoonlijker & Productiever

AI speelt een cruciale rol in de evolutie van e-commerce, van krachtige zoekfuncties tot hyperpersoonlijke klantervaringen. Tijdens deze sessie ontdek je hoe AI de winkelervaring transformeert, zowel voor merchants als shoppers. Leer hoe bedrijven AI inzetten om productiviteit te verhogen, gepersonaliseerde aanbevelingen te optimaliseren en een diepere klantbetrokkenheid te realiseren.
Meer over deze lezing

Donderdag 10:30-11:15 • Roundtable 1

Hoe AI lifestylemerk Blond Amsterdam helpt relevanter en productiever te zijn

Ontdek hoe Blond Amsterdam met AI productiever en relevanter werd in een snel veranderende markt. E-commerce manager Mark Nieuwenhuijs deelt voorbeelden van hoe zijn team de online klantreis verbeterde met personalisatie, conversie-optimalisatie en efficiënter beheer van producten. Hij laat zien hoe slimme technologie bijdroeg aan een webshop die beter presteert en de unieke merkidentiteit behoudt. Dit verhaal biedt inzichten voor bedrijven die hun e-commerce willen versterken met behoud van de menselijke touch.
Meer over deze lezing

Woensdag 14:00-14:30 • Lezingenzaal 5

Hoe Ekoplaza omni-channel relevantie versterkt met slimme online schapindeling

Met een klein team maakt Ekoplaza bewuste keuzes om gericht te investeren in groei. Een belangrijke stap was het optimaliseren van online schapindelingen, zodat producten en content optimaal gepresenteerd worden volgens de principes van categorie management. Luc deelt hoe deze aanpak de omni-channel strategie van Ekoplaza versterkt. Mark laat zien hoe slimme technologie bijdraagt aan waarde en relevantie voor retailers. Een inspirerend verhaal over strategische keuzes en duurzame groei!
Meer over deze lezing

Donderdag 14:00-14:30 • Lezingenzaal 9

Terug naar het overzicht

Let’s solve your challenge together

Wil jij meer rendement halen uit jouw online activiteiten? Op de WWV vind jij de kennis, partners en technologieën die jij nodig hebt voor digitale groei. Bezoek WWV gratis!
Gratis ticket