Zoeken...

Nederlands

English

Login exposanten

25 & 26 maart 2026

Voor bezoekers

Over deze editie

Over WWV

Programma

Sprekers

Exposantenlijst

Premium tickets

Terugblik

Bekijk editie 2025

Nieuw

Praktische informatie

Plattegrond

2025

Locatie & Openingstijden

WWV Connect App

Samenwerkingen

Sponsoren

Partners

Voor exposanten

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Sponsor worden

Lezing geven

Stand reserveren

Testimonials

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Locatie en openingstijden

Brochure aanvragen

Geïnteresseerd in deelname aan WWV? Vraag de brochure aan.

Sprekers

Over deze editie

Sprekers

2025

Lezing geven

Testimonial sprekers

Programma Blog & Kennis

Ontdek

Blogs

Podcasts

Uitgelicht

AI en E-commerce: hype of blijvertje?

Blog

Duurzame groei | SCAYLE

Podcast

Contact Exposant worden
25 & 26 maart 2026 Jaarbeurs Utrecht Exposant worden Voor bezoekers

Voor bezoekers

Over deze editie

Over WWV

Programma

Sprekers

Exposantenlijst

Premium tickets

Terugblik

Bekijk editie 2025

Nieuw

Praktische informatie

Plattegrond

2025

Locatie & Openingstijden

WWV Connect App

Samenwerkingen

Sponsoren

Partners

Voor exposanten

Voor exposanten

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Sponsor worden

Lezing geven

Stand reserveren

Testimonials

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Locatie en openingstijden

Brochure aanvragen

Geïnteresseerd in deelname aan WWV? Vraag de brochure aan.

Sprekers

Sprekers

Over deze editie

Sprekers

2025

Lezing geven

Testimonial sprekers

Programma Blog & Kennis

Blog & Kennis

Ontdek

Blogs

Podcasts

Uitgelicht

AI en E-commerce: hype of blijvertje?

Blog

Duurzame groei | SCAYLE

Podcast

Contact

Nederlands

nl

English

Login exposanten

Exposant worden
triangle-shape triangle-shape

Mark van Hattum

CEO (Follo)

Linkedin Bezoek de website

Mark van Hattum is de CEO van hét data-driven performance marketingbureau Follo. Met meer dan 20 jaar ervaring in de digitale marketingwereld heeft Mark een scherp oog voor trends en innovaties die bedrijven helpen om te groeien en excelleren in een concurrerende markt. Onder zijn leiding heeft Follo zich ontwikkeld tot een van de meest vooruitstrevende bureaus in de branche, met een sterke focus op samenwerking, innovatie en klantgerichtheid. Mark is gepassioneerd over het verbinden van mensen, data en technologie om meetbare resultaten te behalen.

Follo ademt digitale marketing. Elke dag zet ons ambitieuze team zich in om de zichtbaarheid van onze klanten te vergroten, met maximale resultaten dankzij geavanceerde tools en de nieuwste innovaties. Of het nu lokaal of global is, wij ontwikkelen slimme digitale oplossingen en tools die succes stimuleren.

Méér marge, méér winstgevende groei: Ontdek deze data-gedreven strategieën voor toekomstbestendige SEO, SEA en Social campagnes

In een markt met stijgende concurrentie en kosten is marge de sleutel tot groei. Hoe behaal je meer winst? Mark van Hattum, CEO van OrangeValley, deelt trends en strategieën in digital marketing die direct bijdragen aan een gezondere marge. Ontdek hoe AI en automatisering je helpen efficiënter te adverteren, klantwaarde te maximaliseren en budgetten effectiever in te zetten. Must-see voor e-commerce managers, ondernemers en marketeers die winstgedreven willen groeien!
Meer over deze lezing

Woensdag 11:15-11:45 • Lezingenzaal 3

Terug naar het overzicht

Let’s solve your challenge together

Wil jij meer rendement halen uit jouw online activiteiten? Op de WWV vind jij de kennis, partners en technologieën die jij nodig hebt voor digitale groei. Bezoek WWV gratis!
Gratis ticket