Mark van den Berg
CMO (Spotler)
Mark van den Berg is als CMO van Spotler verantwoordelijk voor de het het ontwikkelen en uitvoeren van de marketing strategie van de organisatie. Dit betekent dat hij zijn teams in Nederland, Duitsland en Engeland aanstuurt op zowel branding and brand awareness als operationele leadgen en demandgen tactieken met als doel impact maken en daarbij een bijdrage leveren aan de marketing-, verkoop- en bedrijfsdoelstellingen van Spotler. Mark heeft inmiddels bijna 25 jaar ervaring in het marketing vakgebied en ruim 15 jaar ervaring in de SaaS-wereld. Samen met Thomas van Rooijen en Muhammed Aydogan van FRMWRK is hij mede-intiatiefnemer van de E-commerce Monitor.
E-commerce Monitor: hoe gaat het met e-commercebedrijven?
Wil jij weten hoe e-commercebedrijven in Nederland hun bedrijfsvoering vormgeven? Tijdens deze sessie presenteert Mark de allereerste E-commerce Monitor, gelanceerd op de Webwinkel Vakdagen. Ontdek hoe bedrijven omgaan met marketing, klantenservice, logistiek, strategie, personeel, data & techniek en productontwikkeling. Krijg praktische inzichten en vergelijk je eigen prestaties met de markt.
Donderdag 14:00-14:30 • Lezingenzaal 6
Terug naar het overzicht
Let’s solve your challenge together
Wil jij meer rendement halen uit jouw online activiteiten? Op de WWV vind jij de kennis, partners en technologieën die jij nodig hebt voor digitale groei. Bezoek WWV gratis!
Het grootste digital commerce event van de Benelux met de beste digital commerce sprekers en leveranciers.
Blogs
AI en E-commerce: hype of blijvertje?
Duurzaamheid is meer dan een mooi praatje, je moet het ook echt uitdragen
Meld je aan voor de nieuwsbrief
© Organisatie Groep Zuid
naar boven