Zoeken...

Nederlands

English

Login exposanten

2 & 3 april 2025

Voor bezoekers

Over deze editie

Over WWV

Programma

Sprekers

Exposantenlijst

Premium tickets

Terugblik

Bekijk editie 2024

Praktische informatie

Plattegrond

2024

Locatie & Openingstijden

WWV Connect App

Samenwerkingen

Sponsoren

Partners

Gratis tickets

Voor exposanten

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Sponsor worden

Lezing geven

Stand reserveren

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Locatie en openingstijden

Brochure aanvragen

Geïnteresseerd in deelname aan WWV? Vraag de brochure aan.

Sprekers

Over deze editie

Sprekers

2025

Lezing geven

Testimonial sprekers

Programma Blog & Kennis

Ontdek

Blogs

Podcasts

Uitgelicht

AI en E-commerce: hype of blijvertje?

Blog

Duurzame groei | SCAYLE

Podcast

Contact Gratis tickets
2 & 3 april 2025 Jaarbeurs Utrecht Gratis tickets Voor bezoekers

Voor bezoekers

Over deze editie

Over WWV

Programma

Sprekers

Exposantenlijst

Premium tickets

Terugblik

Bekijk editie 2024

Praktische informatie

Plattegrond

2024

Locatie & Openingstijden

WWV Connect App

Samenwerkingen

Sponsoren

Partners

Gratis tickets

Voor exposanten

Voor exposanten

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Sponsor worden

Lezing geven

Stand reserveren

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Locatie en openingstijden

Brochure aanvragen

Geïnteresseerd in deelname aan WWV? Vraag de brochure aan.

Sprekers

Sprekers

Over deze editie

Sprekers

2025

Lezing geven

Testimonial sprekers

Programma Blog & Kennis

Blog & Kennis

Ontdek

Blogs

Podcasts

Uitgelicht

AI en E-commerce: hype of blijvertje?

Blog

Duurzame groei | SCAYLE

Podcast

Contact

Nederlands

nl

English

Login exposanten

Gratis tickets
triangle-shape triangle-shape

Mark Nieuwenhuijs

E-commerce Manager (Blond Amsterdam)

Linkedin Bezoek de website
Mijn naam is Mark Nieuwenhuijs, en ik werk al meer dan 10 jaar aan de e-commerce van Blond Amsterdam. Toen ik in 2015 begon, was de webshop een visueel opvallende aanvulling op het merk, met slechts enkele bestellingen per dag en weinig prioriteit. Mijn uitdaging was om deze uit te bouwen tot een volwaardig e-commerceplatform dat zowel de consument als fysieke verkooppunten ondersteunt. De razendsnelle groei van e-commerce, met een versnelling tijdens corona, bracht uitdagingen op het gebied van contentbeheer, logistiek, aftersales en marketplaces. Met een klein team zet ik technologie in om efficiëntie en groei te realiseren, zodat wij kunnen blijven doen waar we goed in zijn: producten maken die mensen blij maken!

Hoe AI lifestylemerk Blond Amsterdam helpt relevanter en productiever te zijn

Ontdek hoe Blond Amsterdam met AI productiever en relevanter werd in een snel veranderende markt. E-commerce manager Mark Nieuwenhuijs deelt voorbeelden van hoe zijn team de online klantreis verbeterde met personalisatie, conversie-optimalisatie en efficiënter beheer van producten. Hij laat zien hoe slimme technologie bijdroeg aan een webshop die beter presteert en de unieke merkidentiteit behoudt. Dit verhaal biedt inzichten voor bedrijven die hun e-commerce willen versterken met behoud van de menselijke touch.
Meer over deze lezing

• null

Terug naar het overzicht

Let’s solve your challenge together

Wil jij meer rendement halen uit jouw online activiteiten? Op de WWV vind jij de kennis, partners en technologieën die jij nodig hebt voor digitale groei. Bezoek WWV gratis!
Gratis ticket