Mark Nieuwenhuijs
E-commerce Manager (Blond Amsterdam)
Mijn naam is Mark Nieuwenhuijs, en ik werk al meer dan 10 jaar aan de e-commerce van Blond Amsterdam. Toen ik in 2015 begon, was de webshop een visueel opvallende aanvulling op het merk, met slechts enkele bestellingen per dag en weinig prioriteit. Mijn uitdaging was om deze uit te bouwen tot een volwaardig e-commerceplatform dat zowel de consument als fysieke verkooppunten ondersteunt.
De razendsnelle groei van e-commerce, met een versnelling tijdens corona, bracht uitdagingen op het gebied van contentbeheer, logistiek, aftersales en marketplaces. Met een klein team zet ik technologie in om efficiëntie en groei te realiseren, zodat wij kunnen blijven doen waar we goed in zijn: producten maken die mensen blij maken!
Hoe AI lifestylemerk Blond Amsterdam helpt relevanter en productiever te zijn
Ontdek hoe Blond Amsterdam met AI productiever en relevanter werd in een snel veranderende markt. E-commerce manager Mark Nieuwenhuijs deelt voorbeelden van hoe zijn team de online klantreis verbeterde met personalisatie, conversie-optimalisatie en efficiënter beheer van producten. Hij laat zien hoe slimme technologie bijdroeg aan een webshop die beter presteert en de unieke merkidentiteit behoudt. Dit verhaal biedt inzichten voor bedrijven die hun e-commerce willen versterken met behoud van de menselijke touch.
• null
Terug naar het overzicht
Let’s solve your challenge together
Wil jij meer rendement halen uit jouw online activiteiten? Op de WWV vind jij de kennis, partners en technologieën die jij nodig hebt voor digitale groei. Bezoek WWV gratis!
Het grootste digital commerce event van de Benelux met de beste digital commerce sprekers en leveranciers.
Blogs
AI en E-commerce: hype of blijvertje?
Duurzaamheid is meer dan een mooi praatje, je moet het ook echt uitdragen
Meld je aan voor de nieuwsbrief
© Organisatie Groep Zuid
naar boven