Madelon Kroeze
E-mailmarketeer (tess v)
Sinds augustus 2024 ben ik onderdeel van het Tess V-team, waar ik mijn passie en ervaring inzet om de groei van het merk te versnellen. Met meer dan zeven jaar ervaring
in de online marketing- en fashionbranche streef ik er elke dag naar om op de best mogelijke manier vanuit het e-mailkanaal bij te dragen aan de customer journey en het
overall resultaat van Tess V.
Mijn kracht ligt in het combineren van creativiteit met data-driven inzichten om campagnes te creëren die niet alleen de klantbetrokkenheid verhogen, maar ook concrete bedrijfsresultaten opleveren. Ik focus me niet alleen op het e-mailkanaal, maar benut ook online en oFline data om klanten te verleiden - van de digitale winkel naar de fysieke store en vice versa. Door klantgedrag te begrijpen en te activeren, creëren we een naadloze en relevante ervaring op elk touch point en bouwen we elke dag aan de
relatie met de tess v community.
Momenteel ben ik bezig met het integreren van loyaliteit in onze e-commerce strategie, waarbij we aankoopgedrag (o.a. frequentie, bestedingen, favoriete categorieën, interesses etc.) gebruiken om klanten nog meer te betrekken. Daarnaast werken we hard aan het uitbouwen van een loyalty programma dit jaar.
Ik ben altijd op zoek naar nieuwe trends, tools en technologieën om onze aanpak te blijven optimaliseren en zo voorop te blijven lopen in een snel veranderende markt. Let’s
make it happen! In 2025 bouwen we aan een merk waar iedereen trots op is om onderdeel van te zijn, zowel collega’s als onze klanten.
in de online marketing- en fashionbranche streef ik er elke dag naar om op de best mogelijke manier vanuit het e-mailkanaal bij te dragen aan de customer journey en het
overall resultaat van Tess V.
Mijn kracht ligt in het combineren van creativiteit met data-driven inzichten om campagnes te creëren die niet alleen de klantbetrokkenheid verhogen, maar ook concrete bedrijfsresultaten opleveren. Ik focus me niet alleen op het e-mailkanaal, maar benut ook online en oFline data om klanten te verleiden - van de digitale winkel naar de fysieke store en vice versa. Door klantgedrag te begrijpen en te activeren, creëren we een naadloze en relevante ervaring op elk touch point en bouwen we elke dag aan de
relatie met de tess v community.
Momenteel ben ik bezig met het integreren van loyaliteit in onze e-commerce strategie, waarbij we aankoopgedrag (o.a. frequentie, bestedingen, favoriete categorieën, interesses etc.) gebruiken om klanten nog meer te betrekken. Daarnaast werken we hard aan het uitbouwen van een loyalty programma dit jaar.
Ik ben altijd op zoek naar nieuwe trends, tools en technologieën om onze aanpak te blijven optimaliseren en zo voorop te blijven lopen in een snel veranderende markt. Let’s
make it happen! In 2025 bouwen we aan een merk waar iedereen trots op is om onderdeel van te zijn, zowel collega’s als onze klanten.
Hoe tess v zorgt voor een diepgaande focus op personalisatie en klantbenadering anno 2025
Als een van de snelst groeiende fashion retailers in Nederland, met een vijfde winkelopening in slechts 2,5 jaar en een razendsnel groeiende webshop, is het cruciaal om relevant te blijven in een dynamische markt. Het draait allemaal om een diepgaande focus op personalisatie en klantbenadering anno 2025. We brengen nieuwe collecties uit die perfect aansluiten bij de wensen van onze doelgroep, door in gesprek te blijven met onze community, klantdata te benutten en unieke ervaringen te creëren.
Donderdag 10:30-11:00 uur • Lezingenzaal 1
Terug naar het overzicht
Let’s solve your challenge together
Wil jij meer rendement halen uit jouw online activiteiten? Op de WWV vind jij de kennis, partners en technologieën die jij nodig hebt voor digitale groei. Bezoek WWV gratis!
Het grootste digital commerce event van de Benelux met de beste digital commerce sprekers en leveranciers.
Blogs
AI en E-commerce: hype of blijvertje?
Duurzaamheid is meer dan een mooi praatje, je moet het ook echt uitdragen
Meld je aan voor de nieuwsbrief
© Organisatie Groep Zuid
naar boven