Luc Heijl
Omnichannel manager (Ekoplaza (Udea))
Luc Heijl is 36 jaar en werkt al 11 jaar als omnichannelmanager bij Ekoplaza. Met een achtergrond in Bedrijfskunde zet hij zich in voor het optimaliseren van klantbeleving en bedrijfsprocessen. Hij speelde een sleutelrol bij de wisseling van het POS-systeem, de bouw van de omnichannel webshop en de implementatie van Tweakwise, wat bijdroeg aan efficiëntie en klanttevredenheid. Buiten zijn werk is hij een fanatiek wielrenner en mountainbiker, waarbij discipline en doorzettingsvermogen centraal staan. Zijn energie en toewijding komen zowel in zijn professionele carrière als in zijn sport tot uiting.
Hoe Ekoplaza omni-channel relevantie versterkt met slimme online schapindeling
Met een klein team maakt Ekoplaza bewuste keuzes om gericht te investeren in groei. Een belangrijke stap was het optimaliseren van online schapindelingen, zodat producten en content optimaal gepresenteerd worden volgens de principes van categorie management. Luc deelt hoe deze aanpak de omni-channel strategie van Ekoplaza versterkt. Mark laat zien hoe slimme technologie bijdraagt aan waarde en relevantie voor retailers. Een inspirerend verhaal over strategische keuzes en duurzame groei!
Donderdag 14:00-14:30 • Lezingenzaal 9
Terug naar het overzicht
Let’s solve your challenge together
Wil jij meer rendement halen uit jouw online activiteiten? Op de WWV vind jij de kennis, partners en technologieën die jij nodig hebt voor digitale groei. Bezoek WWV gratis!
Het grootste digital commerce event van de Benelux met de beste digital commerce sprekers en leveranciers.
Blogs
AI en E-commerce: hype of blijvertje?
Duurzaamheid is meer dan een mooi praatje, je moet het ook echt uitdragen
Meld je aan voor de nieuwsbrief
© Organisatie Groep Zuid
naar boven