Lonneke Heijnen
Data scientist (CM.com)
Lonneke Heijnen is data scientist bij CM.com. Ze heeft een passie voor innovatie en technologie en is expert in het toepassen van Agentic AI binnen retail en e-commerce. Samen met Maurits van Schooneveld is Lead Account Management bij CM.com, zal zij de roundtable hosten en het gesprek leiden over de slimme inzet van deze technologie.
Met haar expertise in AI en personalisatie helpt ze retail- en e-commercebedrijven om klantinteracties te transformeren en processen slimmer te maken. Stel je eens voor: repetitieve taken worden geautomatiseerd, terwijl je tegelijkertijd een persoonlijke en relevante klantervaring biedt. Dat is precies wat mogelijk wordt met Agentic AI!
Tijdens de roundtable bespreken Maurits en Lonneke stellingen over thema’s rond Agentic AI. Zoals de toekomst van winkelinterfaces, autonomie in besluitvorming, transparantie en Return on Investment. Je krijgt de kans om samen te ontdekken hoe Agentic AI jouw organisatie kan versterken. Hoe houd je grip op de ROI en misschien nog wel belangrijker: hoe vergoot je de ROI? Laat je inspireren door hun inzichten en praktijkvoorbeelden. Ontdek hoe je deze technologie effectief kunt inzetten om jouw organisatie klaar te stomen voor een snel veranderend landschap.
Terug naar het overzicht
Let’s solve your challenge together
Het grootste digital commerce event van de Benelux met de beste digital commerce sprekers en leveranciers.
Blogs
AI en E-commerce: hype of blijvertje?
Duurzaamheid is meer dan een mooi praatje, je moet het ook echt uitdragen
Meld je aan voor de nieuwsbrief
© Organisatie Groep Zuid
naar boven