Loes Spoelman
Teamlead New Business (PostNL Fulfilment)
Loes Spoelman is Teamlead New Business bij PostNL Fulfilment. In haar werk staat één vraag centraal: hoe help je e-commerce merken om groeimomenten niet alleen te overleven, maar er structureel sterker uit te komen? Daarbij kijkt zij verder dan logistiek en benadert fulfilment, bezorging en data als onlosmakelijk onderdeel van de totale klantbeleving.
Met een achtergrond in commercie, business development en datagedreven marketing beweegt Loes zich op het snijvlak van strategie en operatie. Ze werkt nauw samen met brands om commerciële ambities te vertalen naar schaalbare oplossingen die ook onder piekdruk blijven presteren. Samen met Cabau Lifestyle begeleidde zij de snelle opschaling van de webshoplogistiek tijdens een periode van extreme groei.
Tijdens de Webwinkel Vakdagen deelt Loes hoe PostNL e-commerce brands ondersteunt bij het creëren van rust in de operatie en vertrouwen bij de klant. En hoe bezorging, klantinzicht en unboxing experience direct bijdragen aan conversie, bundling en langdurige loyaliteit.
Terug naar het overzicht
Let’s solve your challenge together
Wil jij meer rendement halen uit jouw online activiteiten? Op de WWV vind jij de kennis, partners en technologieën die jij nodig hebt voor digitale groei. Bezoek WWV gratis!
Het grootste digital commerce event van de Benelux met de beste digital commerce sprekers en leveranciers.
Blogs
AI en E-commerce: hype of blijvertje?
Duurzaamheid is meer dan een mooi praatje, je moet het ook echt uitdragen
Meld je aan voor de nieuwsbrief
© Organisatie Groep Zuid
naar boven