Zoeken...

Nederlands

English

Login exposanten

25 & 26 maart 2026

Voor bezoekers

Over deze editie

Over WWV

Programma

Sprekers

Exposantenlijst

Premium tickets

Terugblik

Bekijk editie 2025

Nieuw

Praktische informatie

Plattegrond

2025

Locatie & Openingstijden

WWV Connect App

Samenwerkingen

Sponsoren

Partners

Voor exposanten

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Sponsor worden

Lezing geven

Stand reserveren

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Locatie en openingstijden

Brochure aanvragen

Geïnteresseerd in deelname aan WWV? Vraag de brochure aan.

Sprekers

Over deze editie

Sprekers

2025

Lezing geven

Testimonial sprekers

Programma Blog & Kennis

Ontdek

Blogs

Podcasts

Uitgelicht

AI en E-commerce: hype of blijvertje?

Blog

Duurzame groei | SCAYLE

Podcast

Contact Exposant worden
25 & 26 maart 2026 Jaarbeurs Utrecht Exposant worden Voor bezoekers

Voor bezoekers

Over deze editie

Over WWV

Programma

Sprekers

Exposantenlijst

Premium tickets

Terugblik

Bekijk editie 2025

Nieuw

Praktische informatie

Plattegrond

2025

Locatie & Openingstijden

WWV Connect App

Samenwerkingen

Sponsoren

Partners

Voor exposanten

Voor exposanten

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Sponsor worden

Lezing geven

Stand reserveren

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Locatie en openingstijden

Brochure aanvragen

Geïnteresseerd in deelname aan WWV? Vraag de brochure aan.

Sprekers

Sprekers

Over deze editie

Sprekers

2025

Lezing geven

Testimonial sprekers

Programma Blog & Kennis

Blog & Kennis

Ontdek

Blogs

Podcasts

Uitgelicht

AI en E-commerce: hype of blijvertje?

Blog

Duurzame groei | SCAYLE

Podcast

Contact

Nederlands

nl

English

Login exposanten

Exposant worden
triangle-shape triangle-shape

Linda Klus

Teamlead e‑commerce (Fleurop)

Linkedin

Linda Klus is Teamlead E-commerce bij Fleurop, waar het brengen van een goed gevoel centraal staat. Fleurop is bekend van en groots in het bezorgen van prachtige boeketten met een leuk cadeau en gepersonaliseerde wenskaarten. Maar soms voelt het sturen van een boeket te zwaar of is het onzeker of de ontvanger is, waardoor Fleurop het productaanbod heeft uitgebreid.

Met het team en Sition heeft Linda ervoor gezorgd dat de nieuwe producten goed gevonden worden, het verschil met het bloemenaanbod duidelijk is, de user experience prettig is en de additionele order flow goed verloopt.

Naast het uitbreiden van het productaanbod zijn Linda en haar team bezig met het constante verbeteren van de customer experience op fleurop.nl. Zodat relevante ontwikkelingen ook op de websites van de bloemisten terechtkomen werkt zij nauw samen met haar collega Nicole. Samen vertellen zij meer over de ontwikkelingen van het meer dan 100 jaar oude Fleurop om met de tijd mee te blijven gaan.

Hoe blijft een eeuwenoud koninklijk bedrijf als Fleurop relevant in het moderne e-commerce landschap?

Lokale bloemisten worstelen met de groei van grote e-commerce spelers. Hoe kunnen zij digitaal groeien zonder hun lokale identiteit te verliezen? Fleurop ontwikkelde een platform dat hen ondersteunt met automatisering en personalisatie. Daarnaast vroeg de uitbreiding met brievenbuscadeaus om een slimme oplossing. Benieuwd hoe Fleurop deze uitdagingen heeft aangepakt? Ontdek het tijdens de lezing!
Meer over deze lezing Bekijk de presentatie

Woensdag 15:30-16:00 • Lezingenzaal 6

Terug naar het overzicht

Let’s solve your challenge together

Wil jij meer rendement halen uit jouw online activiteiten? Op de WWV vind jij de kennis, partners en technologieën die jij nodig hebt voor digitale groei. Bezoek WWV gratis!
Gratis ticket