Leontine Jeuken – van der Kaaden
Marketing Manager (Nubikk)
Leontine Jeuken - van der Kaaden begon haar carrière in de communicatie bij KLM en maakte daarna de overstap naar de tv-wereld, waar ze werkte in PR-rollen bij Endemol Producties en de AVRO. Vervolgens zette ze de stap naar de retail en werkte vijf jaar als communicatiemanager bij Intratuin Nederland. Met een passie voor sterke merken besloot ze naar het Zuiden te verhuizen en trad toe als marketingmanager bij Fatboy, waar ze opnieuw vijf jaar werkte aan merkuitbreiding en positionering. Na een sabbatical en een korte periode bij bol.com, ontdekte ze dat haar kracht en passie liggen bij kleinere, wendbare organisaties. Inmiddels is ze 2,5 jaar werkzaam bij footwear merk Nubikk, waar ze verantwoordelijk is voor de verdere uitbouw van het merk en de strategische marketingrichting.
De personalisatie strategie van Nubikk: optimale klantbeleving via online kanalen
Websitebezoekers verwachten personalisatie. Nubikk laat zien hoe online personalisatie niet alleen klantervaring verbetert, maar ook bijdraagt aan een sterkere marketingstrategie. Tijdens deze lezing ontdek je concrete use-cases en best practices. Laat je inspireren en maak personalisatie ook onderdeel van jouw succes.
Donderdag 11:15-11:45 • Lezingenzaal 6
Terug naar het overzicht
Let’s solve your challenge together
Wil jij meer rendement halen uit jouw online activiteiten? Op de WWV vind jij de kennis, partners en technologieën die jij nodig hebt voor digitale groei. Bezoek WWV gratis!
Het grootste digital commerce event van de Benelux met de beste digital commerce sprekers en leveranciers.
Blogs
AI en E-commerce: hype of blijvertje?
Duurzaamheid is meer dan een mooi praatje, je moet het ook echt uitdragen
Meld je aan voor de nieuwsbrief
© Organisatie Groep Zuid
naar boven