Zoeken...

Nederlands

English

Login exposanten

25 & 26 maart 2026

Voor bezoekers

Over deze editie

Over WWV

Programma

Sprekers

Exposantenlijst

Premium tickets

Terugblik

Bekijk editie 2025

Nieuw

Praktische informatie

Plattegrond

2025

Locatie & Openingstijden

WWV Connect App

Samenwerkingen

Sponsoren

Partners

Voor exposanten

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Sponsor worden

Lezing geven

Stand reserveren

Testimonials

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Locatie en openingstijden

Brochure aanvragen

Geïnteresseerd in deelname aan WWV? Vraag de brochure aan.

Exposantenlijst Programma

Over deze editie

Programma

2025

Sprekers

2025

Lezing geven

Testimonial sprekers

Blog & Kennis

Ontdek

Blogs

Podcasts

Uitgelicht

AI en E-commerce: hype of blijvertje?

Blog

Duurzame groei | SCAYLE

Podcast

Contact Exposant worden
25 & 26 maart 2026 Jaarbeurs Utrecht Exposant worden Voor bezoekers

Voor bezoekers

Over deze editie

Over WWV

Programma

Sprekers

Exposantenlijst

Premium tickets

Terugblik

Bekijk editie 2025

Nieuw

Praktische informatie

Plattegrond

2025

Locatie & Openingstijden

WWV Connect App

Samenwerkingen

Sponsoren

Partners

Voor exposanten

Voor exposanten

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Sponsor worden

Lezing geven

Stand reserveren

Testimonials

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Locatie en openingstijden

Brochure aanvragen

Geïnteresseerd in deelname aan WWV? Vraag de brochure aan.

Exposantenlijst Programma

Programma

Over deze editie

Programma

2025

Sprekers

2025

Lezing geven

Testimonial sprekers

Blog & Kennis

Blog & Kennis

Ontdek

Blogs

Podcasts

Uitgelicht

AI en E-commerce: hype of blijvertje?

Blog

Duurzame groei | SCAYLE

Podcast

Contact

Nederlands

nl

English

Login exposanten

Exposant worden
triangle-shape triangle-shape

Leontine Jeuken – van der Kaaden

Marketing Manager (Nubikk)

Leontine Jeuken - van der Kaaden begon haar carrière in de communicatie bij KLM en maakte daarna de overstap naar de tv-wereld, waar ze werkte in PR-rollen bij Endemol Producties en de AVRO. Vervolgens zette ze de stap naar de retail en werkte vijf jaar als communicatiemanager bij Intratuin Nederland. Met een passie voor sterke merken besloot ze naar het Zuiden te verhuizen en trad toe als marketingmanager bij Fatboy, waar ze opnieuw vijf jaar werkte aan merkuitbreiding en positionering. Na een sabbatical en een korte periode bij bol.com, ontdekte ze dat haar kracht en passie liggen bij kleinere, wendbare organisaties. Inmiddels is ze 2,5 jaar werkzaam bij footwear merk Nubikk, waar ze verantwoordelijk is voor de verdere uitbouw van het merk en de strategische marketingrichting.

De personalisatie strategie van Nubikk: optimale klantbeleving via online kanalen

Websitebezoekers verwachten personalisatie. Nubikk laat zien hoe online personalisatie niet alleen klantervaring verbetert, maar ook bijdraagt aan een sterkere marketingstrategie. Tijdens deze lezing ontdek je concrete use-cases en best practices. Laat je inspireren en maak personalisatie ook onderdeel van jouw succes.
Meer over deze lezing Bekijk de presentatie

Donderdag 11:15-11:45 • Lezingenzaal 6

Terug naar het overzicht

Let’s solve your challenge together

Wil jij meer rendement halen uit jouw online activiteiten? Op de WWV vind jij de kennis, partners en technologieën die jij nodig hebt voor digitale groei. Bezoek WWV gratis!
Gratis ticket