Lars van der Wijst
CMO & Founder (Cloudpillo)
Lars van der Wijst, geboren ondernemer en creatieveling, is de oprichter en CMO van Cloudpillo, een snelgroeiend e-commerce merk in slaapartikelen. In slechts 4 jaar tijd heeft Cloudpillo zich gevestigd als een toonaangevend merk in Nederland, België, Duitsland en de UK.
Cloudpillo's formule voor succesvolle advertentiecontent op schaal
In deze sessie delen Lars van der Wijst, CMO en oprichter en Naomi Beset, Creative Strategist, hoe Cloudpillo impactvolle content creëert voor hun advertentiekanalen. Ontdek hoe je een constante stroom van frisse content kunt genereren en de prestaties van je advertenties naar een hoger niveau tilt.
Woensdag 16:15-16:45 uur • Lezingenzaal 8
Terug naar het overzicht
Let’s solve your challenge together
Wil jij meer rendement halen uit jouw online activiteiten? Op de WWV vind jij de kennis, partners en technologieën die jij nodig hebt voor digitale groei. Bezoek WWV gratis!
Het grootste digital commerce event van de Benelux met de beste digital commerce sprekers en leveranciers.
Blogs
AI en E-commerce: hype of blijvertje?
Duurzaamheid is meer dan een mooi praatje, je moet het ook echt uitdragen
Meld je aan voor de nieuwsbrief
© Organisatie Groep Zuid
naar boven