Kim Hofer
Marketing Communication Manager (Henco)
Van e-mail naar engagement: Hoe Henco marketing automation inzet om installateurs te bereiken en converteren
Deze lezing belicht hoe e-commercebedrijven klantbetrokkenheid optimaliseren met data en automatisering. Aan de hand van Henco wordt besproken hoe gepersonaliseerde communicatie en e-mailmarketing bijdragen aan klantloyaliteit en conversie. Onderwerpen zijn onder meer geautomatiseerde lead nurturing, retentie en het gebruik van data om campagnes te verbeteren. De lezing biedt inzicht in strategieën voor effectieve en duurzame klantrelaties.
Woensdag 10:30-11:00 • Lezingenzaal 2
Terug naar het overzicht
Let’s solve your challenge together
Het grootste digital commerce event van de Benelux met de beste digital commerce sprekers en leveranciers.
Blogs
AI en E-commerce: hype of blijvertje?
Duurzaamheid is meer dan een mooi praatje, je moet het ook echt uitdragen
Meld je aan voor de nieuwsbrief
© Organisatie Groep Zuid
naar boven