Zoeken...

Nederlands

English

Login exposanten

25 & 26 maart 2026

Voor bezoekers

Over deze editie

Over WWV

Programma

Sprekers

Exposantenlijst

Premium tickets

Terugblik

Bekijk editie 2025

Nieuw

Praktische informatie

Plattegrond

2025

Locatie & Openingstijden

WWV Connect App

Samenwerkingen

Sponsoren

Partners

Voor exposanten

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Sponsor worden

Lezing geven

Stand reserveren

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Locatie en openingstijden

Brochure aanvragen

Geïnteresseerd in deelname aan WWV? Vraag de brochure aan.

Sprekers

Over deze editie

Sprekers

2025

Lezing geven

Testimonial sprekers

Programma Blog & Kennis

Ontdek

Blogs

Podcasts

Uitgelicht

AI en E-commerce: hype of blijvertje?

Blog

Duurzame groei | SCAYLE

Podcast

Contact Exposant worden
25 & 26 maart 2026 Jaarbeurs Utrecht Exposant worden Voor bezoekers

Voor bezoekers

Over deze editie

Over WWV

Programma

Sprekers

Exposantenlijst

Premium tickets

Terugblik

Bekijk editie 2025

Nieuw

Praktische informatie

Plattegrond

2025

Locatie & Openingstijden

WWV Connect App

Samenwerkingen

Sponsoren

Partners

Voor exposanten

Voor exposanten

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Sponsor worden

Lezing geven

Stand reserveren

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Locatie en openingstijden

Brochure aanvragen

Geïnteresseerd in deelname aan WWV? Vraag de brochure aan.

Sprekers

Sprekers

Over deze editie

Sprekers

2025

Lezing geven

Testimonial sprekers

Programma Blog & Kennis

Blog & Kennis

Ontdek

Blogs

Podcasts

Uitgelicht

AI en E-commerce: hype of blijvertje?

Blog

Duurzame groei | SCAYLE

Podcast

Contact

Nederlands

nl

English

Login exposanten

Exposant worden
triangle-shape triangle-shape

Kasper Muileboom

Managing Director (OneRetail)

Linkedin Bezoek de website
Kasper Muileboom (43) is een ervaren strategisch adviseur en projectmanager met een sterke focus op e-commerce en digital commerce. Met jarenlange ervaring in e-commerce (Coolblue, kleertjes.com, Intergamma), consultancy en het leiden van complexe projecten, weet hij bedrijven te helpen hun strategie te optimaliseren en operationele resultaten te behalen. Als specialist in customer centricity ondersteunt Kasper retailers en e-commercebedrijven bij het creëren van klantervaringen die loyaliteit verhogen en duurzame groei stimuleren. Hij onderscheidt zich door zijn vermogen om strategische uitdagingen te vertalen naar praktische, meetbare oplossingen.

Van groei naar rendement: hoe maak je e-commerce winstgevender?

Groei is belangrijk voor schaalvoordelen, maar winstgevendheid is maakt of breekt het succes in e-commerce. Hoge retourpercentages, verborgen kosten, dure en complexe tooling en smalle marges drukken zwaar. ‘Online’ is essentieel voor bestaansrecht als retailer, maar vraagt om een scherp oog voor financieel rendement op veel fronten tegelijk. Tijd voor een goed gesprek over het verbeteren van het resultaat. Hoe pak je dat aan? Deel je eigen ervaring en leer van elkaar aan deze Roundtable.
Meer over deze lezing

Woensdag 13:15-14:00 • Roundtable 1

Terug naar het overzicht

Let’s solve your challenge together

Wil jij meer rendement halen uit jouw online activiteiten? Op de WWV vind jij de kennis, partners en technologieën die jij nodig hebt voor digitale groei. Bezoek WWV gratis!
Gratis ticket